//
کدخبر: ۳۸۸۹۶۱ //
ترجیح ما یک چهره داخلی است اما...

سرمربی تیم ملی تا ۲۰ اسفند معرفی می‌شود

آن‌طور که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، برای آن‌ها استخدام سرمربی داخلی به یک شرط در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.

سرمربی تیم ملی تا 20 اسفند معرفی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

دغدغه اصلی این روزهای فدراسیون فوتبال، بحث انتخاب سرمربی تیم ملی ایران است. موضوعی که در جلسه هفته گذشته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، محور اصلی گفت‌و‌گوها بود.

بعد از اتمام جلسه، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد. اما حالا مهدی تاج در نشست امروز کارگروه ورزش حزب مؤتلفه نکات تازه‌تری عنوان و هفته جاری را برای انتخاب سرمربی جدید اعلام کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال بخشی از صحبت‌های امر‌وز خود را به انتخاب سرمربی تیم ملی اختصاص داد و گفت: ما در فدراسیون فوتبال با جدیت پیگیر این موضوع هستیم و جلسه مهمی با اعضای هیئت رئیسه داشتیم که در آنجا تصمیم گرفته شد طی همین هفته، فرد مورد نظر را معرفی کنیم.

وی در ادامه به ذکر نکته‌ای پر اهمیت، انتخاب سرمربی داخلی برای تیم ملی را منوط به یک شرط دانست. تاج در این خصوص گفت: ترجیح ما این است که یک چهره شاخص داخلی را برای هدایت تیم ملی انتخاب معرفی کنیم به شرطی که این مربی بتواند با  نظم و انضباط کامل امور محوله را به انجام برساند. فردی که واجد شرایط، توانمند و دارای کارنامه قابل قبول باشد.

اما رئیس فدراسیون فوتبال، احتمال استخدام سرمربی خارجی را رد نکرد و در این مورد گفت: با این وجود موضوع مربی خارجی هم هنوز مطرح است و نهایتا ما تا بیستم اسفند ماه سرمربی تیم ملی را معرفی خواهیم کرد. در اینجا جا دارد از مربیان داخلی خوبی که طی این روزها نام آن‌ها مطرح شد و دلخوری‌هایی به وجود آمد عذرخواهی کنم بدیهی است هدف ما این نبود که موجبات دلخوری کسی فراهم شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان