//
کدخبر: ۳۸۷۵۱۱ //

رحمتی ترکیب آلومینیوم را اعلام کرد

نفرات منتخب سید مهدی رحمتی در دیدار برابر نساجی مازندران مشخص شدند.

رحمتی ترکیب آلومینیوم را اعلام کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در هفت مسابقه رسمی اخیرش هیچ شکستی نداشته و در این مدت سه پیروزی و چهار مساوی داشته، امیدوار است امروز که در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نساجی مازندران می‌رود، به همین روند ادامه دهد و در یک رقابت حذفی به پیروزی دست پیدا کند.

حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی‌پور، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان کهن، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی ۱۱ بازیکنی هستند که سید مهدی رحمتی در ترکیب آلومینیوم مقابل نساجی قرار داده است.

ترکیب تیم آلومینیوم در دیدار امروز نسبت به دیدار اخیرش که تراکتور را در تبریز متوقف کرد، تنها یک تغییر در خط میانی داشته که امین جهان‌کهن جانشین امیر نوری، کاپیتان اراکی‌ها شده است.

1804117

محمود قائدرحمتی، بازیکن سابق نساجی و کنونی آلومینیوم نیز پس از پنج هفته دوری از رقابت‌های لیگ برتر به دلیل مصدومیت، امروز در فهرست تیمش دیده می‌شود و رحمتی امیدوار به استفاده از این بازیکن در نیمه دوم است.

گفتنی است، دیدار تیم‌های آلومینیوم و نساجی مازندران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک آغاز می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان