//
کدخبر: ۳۸۷۱۰۷ //

۱۸۲ بازی و یک‌سری آمار و ارقام جالب‌توجه

رقابت‌های دور گروهی لیگ برتر والیبال ایران با تمام کش و قوس‌های خود به پایان رسید.

۱۸۲ بازی و یک‌سری آمار و ارقام جالب‌توجه
به گزارش فرتاک نیوز،

مرحله گروهی لیگ برتر والیبال ایران پس از برگزاری 26 هفته و 182 دیدار به پایان رسید. در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، پیکان تهران، هورسان رامسر، پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان با کسب رتبه‌های اول تا هشتم به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

بر اساس آمار به دست آمده از عملکرد تیم‌ها در 6 فاکتور سرویس، دریافت، حمله، حمله بعد از دریافت اول، حمله برگشتی و دفاع، تیم‌های حاضر در لیگ برتر مردان عملکرد متفاوتی در فاکتورهای مختلف والیبال در مرحله مقدماتی داشته‌اند.

تیم لبنیات هراز آمل که در نیم فصل قهرمان شده بود و در پایان مرحله مقدماتی در رتبه دوم قرار گرفت، در فاکتورهای حمله برگشتی و حمله کل، در جایگاه نخست قرار دارد.

همچنین تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی که در پایان مرحله مقدماتی در صدر جدول قرار گرفت، در فاکتورهای حمله بعد از دریافت و دفاع بهترین عملکرد را در بین 14 تیم شرکت‌کننده دارد.

تیم گیتی‌پسند اصفهان که در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه نهم قرار گرفت و از دور مسابقات کنار رفت، در فاکتور دریافت بهترین عملکرد را داشت و بازیکنان تیم فولاد سیرجان ایرانیان نیز بهترین عملکرد را در سرویس داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان