//
کدخبر: ۳۸۵۸۹۱ //

پیام عجیب رونالدو به ستاره النصر

ونسان ابوبکر، ستاره سابق النصر، مدعی شده که کریستیانو رونالدو از او خواسته که به حضورش در این تیم ادامه دهد.

پیام عجیب رونالدو به ستاره النصر
به گزارش فرتاک نیوز،

 النصر در ماه دسامبر و پس از چندین هفته تلاش و مذاکره موفق شد رونالدو را به خدمت بگیرد تا یکی از عجیب‌ترین و غیرمنتظره‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال کشورهای خاورمیانه را رقم زده باشد. حضور رونالدو در این باشگاه عربستانی به این معنا بود که آنها باید یکی از بازیکنان خارجی‌شان را از فهرست خارج می‌کردند تا به تعداد مجاز بازیکنان خارجی بنا بر قوانین لیگ عربستان  برسند. 

در هفته اول ژانویه بود که مشخص شد ابوبکر قرار است این تیم را ترک کند. او قراردادی ۲.۵ ساله با باشگاه بشیکتاش ترکیه امضا کرد تا در ادامه فصل پیراهن این تیم را به تن کند. این بازیکن در گفتگو با کانال پلاس فرانسه درباره جدایی‌اش از النصر اظهار داشت: «وقتی مشخص شد که کریستیانو قرار است به جمع ما اضافه شود، پیش از آمدن او به سرمربی گفتم که قصد دارم جدا شوم. وقتی رونالدو آمد، یکی از بازیکنان خارجی باید جدا می‌شد و من دوست داشتم آن بازیکن خودم باشم.»

ابوبکر درباره برخوردش با رونالدو گفت: «او از من خواست که در النصر بمانم و باشگاه هم دوست داشت که من حداقل تا پایان فصل بمانم اما خودم دوست داشتم بروم. این باشگاه از من خواست بمانم و آماده بود تا دستمزدم را تا پایان فصل پرداخت کند. جدایی تصمیمی بود که خودم گرفتم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۸۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان