//
کدخبر: ۳۸۱۱۲۲ //

جنجال‌های زندگی مشترک رونالدو و جورجینا در عربستان‌سعودی/ قانونی که زوج معروف در خاورمیانه می‌شکنند!

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس زوج مشهور دنیای فوتبال ماجراجویی جدید خود را آغاز کرده‌اند.

جنجال‌های زندگی مشترک رونالدو و جورجینا در عربستان‌سعودی/ قانونی که زوج معروف در خاورمیانه می‌شکنند!
به گزارش فرتاک نیوز،

کریستیانو رونالدو پس از امضای قرارداد با النصر با استقبال تماشایی روبرو شد و ماجراجویی در عربستان را آغاز کرد.

این بازیکن ۳۷ ساله به همراه شریک زندگی خود جورجینا رودریگس و پنج فرزندشان پس از امضای قراردادی دو و نیم ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو در سال، وارد عربستان سعودی شد. با این حال، اقامت ستاره پرتغالی و مدل آرژانتینی ممکن است باعث ایجاد جنجال‌هایی در این کشور شود. از آنجایی که رونالدو و جورجینا ازدواج نکرده‌اند، زندگش مشترکشان زیر یک سقف با قانون عربستان جور درنمی‌آید.

به گزارش اکسپرس، در عربستان سعودی زندگی در زیر یک سقف بدون ازدواج امری غیرقانونی است و هنوز مشخص نیست که رونالدو چه تدبیری برای این مساله اندیشیده است. اما این نشریه به گزارش دو وکیل حرفه‌ای اشاره می‌کند که معتقدند مقامات در این مورد تخلف را نادیده خواهند گرفت.

یکی از وکلا گفت: «اگرچه قوانین هنوز هم زندگی مشترک بدون عقد را ممنوع می‌داند، اما مقامات شروع به چشم‌پوشی در این مورد کرده‌اند و کسی را تحت تعقیب قرار نمی‌دهند. البته از این قوانین زمانی استفاده می‌شود که مشکل یا جرمی وجود داشته باشد.»

دیگری گفت: «مقامات عربستان سعودی امروز در این موضوع [در مورد خارجی‌ها] دخالت نمی‌کنند، اما قانون همچنان زندگی مشترک خارج از ازدواج را ممنوع می‌داند.»

آیا رونالدو و جورجینا ازدواج می‌کنند؟

ستاره پرتغالی قبلا اشاره کرده بود که قصد دارد با جورجینا ازدواج کند، اگرچه تاریخ ازدواج مشخص نیست. کریستیانو در ماه نوامبر در مصاحبه با پیرز مورگان گفت: «الان به این مورد فکر نمی‌کنم اما در آینده این کار را خواهم کرد، و فکر می‌کنم هم من و هم او لیاقتش را داریم. الان در برنامه‌هایم نیست اما در آینده می‌خواهم که با او ازدواج کنم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان