//
کدخبر: ۳۸۵۶۷۰ //

حسینی: نساجی در شهر خودش گردن کلفت است/ بازی از دست داور بازی در رفته بود

سرمربی پیکان می‌گوید ورزشگاه شهید وطنی جو سختی دارد اما تیمش توانست به بازی برگردد.

حسینی: نساجی در شهر خودش گردن کلفت است/ بازی از دست داور بازی در رفته بود
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی حسینی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: بازی بدی نبود و هر دو تیم آمده بودند یک فوتبال خوب را ارائه دهند. خوشبختانه بازیکنان ما با وجود مشکلات‌مان از نظر کمبود بازیکن، بازی بسیار خوب و جوانمردانه‌ای ارائه دادند. در بحث بازی تحت فشار و حفظ توپ، فوتبال خوبی انجام دادند اما ابتدای نیمه دوم روی یک صحنه داور برای تیم حریف پنالتی گرفت اما ما توانستیم بازی را برگردانیم. این کار در جو سخت وطنی بسیار سخت بود اما توانستیم بازی را برگردانیم. ما به حریف موقعیت زیادی نداریم. نساجی در شهر خودش گردن کلفت است اما در کل نتیجه عادلانه بود. دو تیم به‌هم باج ندادند.

او ادامه داد: بازی از دست داور بازی در رفته بود. هم کمک و هم خودش خوب نبودند. نمی‌دانم چرا کمیته داوران دوست دارد به همه داوران قضاوت دهد. با حضور تماشاگران خوب نساجی فشار زیادی به داور آمد و خیلی بازی را پرتنش کرد. این باعث شد هر دو تیم شاکی شدند. به هر حال خوبی قضیه این بود که هر دو تیم می‌خواستند فوتبال بازی کنند.

سرمربی پیکان درباره فوتبال در استان مازندران گفت: این استان از نظر ورزشی بسیار مستعد است و در اکثر ورزش‌ها جوانان مستعدی دارد که بهترین شاخصه‌شان فیزیک بدن‌شان است. من از قبل روی آن‌ها شناخت داشتم و سعی کردم به جوانان این استان توجه کنم چون جنگجو و قوی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۶۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان