//
کدخبر: ۳۸۴۱۷۷ //

پرسپولیسی‌های فولاد از جان مایه گذاشتند (عکس)

سه بازیکن فولاد که فصل گذشته پیراهن پرسپولیس را برتن داشتند، تلاش زیادی برای پیروزی تیم جواد نکونام انجام دادند.

پرسپولیسی‌های فولاد از جان مایه گذاشتند (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 ارسال تماشایی احسان پهلوان، زمینه‌ساز گلی شد که یکی از مهمترین پیروزی‌های این فصل شاگردان جواد نکونام را رقم زد و آنها را به سمت بالای جدول هدایت کرد. پهلوان که دو فصل قابل قبول را در پرسپولیس سپری کرده بود اما در این تیم بیشتر نقش یک وینگر تلاشگر را داشت و کمتر در قامت گلساز ظاهر می‌شود و حالا این پاس گل ارزش‌های او را بیشتر هم نمایان کرد.

فولاد خوزستانبه جز او، مدافعان چپ و راست فولاد هم بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس بودند. سعید آقایی و مهدی شیری که شاگرد یحیی هم بودند، در این بازی تلاش زیادی انجام دادند تا وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی ترابی و محمد عمری را مهار کنند و اجازه کارهای ترکیبی و ارسالهای خطرناک را به آنها ندهند؛ ماموریتی که تا حدی در آن موفق بودند.

فولاد خوزستان

پهلوان و آقایی که در ابتدای فصل به فولاد پیوستند، انگیزه زیادی برای این بازی داشتند اما شاید باانگیزه‌ترین بازیکن میدان، مهدی شیری بود که سال پیش در چنین روزهایی توسط یحیی کنار گذاشته شد و حالا می‌خواست در جدال رودررو خود را به یحیی ثابت کند. نکته جالب اینکه اتفاقا عامل جدایی شیری یک اخراج در بازی سوپرجام برابر همین تیم فولاد بود.

فولاد خوزستان

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان