//
کدخبر: ۳۸۲۰۹۶ //

بیانیه تند باشگاه استقلال علیه تراکتور/ به جای راه انداختن هیاهو شکست را بپذیرید

باشگاه استقلال بابت صحبت های عوامل باشگاه تراکتور بیانیه صادر کرد.

بیانیه تند باشگاه استقلال علیه تراکتور/ به جای راه انداختن هیاهو شکست را بپذیرید
به گزارش فرتاک نیوز،

مصاف امروز تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، در نهایت با برتری ۲ بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید. پس از این دیدار، مدیرعامل باشگاه تراکتور (که در فدراسیون فوتبال هم مسئولیت دارد و این نکته سوال برانگیز است!)، سرمربی، اعضای کادر فنی و برخی از بازیکنان تراکتور دست به طرح ادعاهای نادرست و غیر منطقی در خصوص داوری این دیدار زدند و مدعی شدند که اشتباهات داوری در نتیجه نهایی موثر بوده است، با این حال نظرات کارشناسان شناخته شده و مطرح داوری خلاف این ادعاها را نشان می‌دهد. از جمله می‌توان به اظهارات کارشناسانی مانند آقایان حیدر سلیمانی، رضا کرمانشاهی، نوید مظفری و ابراهیم میرزابیگی اشاره کرد که در صحبت‌های خود با صراحت اعلام کرده‌اند هر دو پنالتی تیم فوتبال استقلال درست بوده و پنالتی که گل شده بود هم تکرار شد. 

ضمن این که درستی تصمیمات داور در عکس‌ها و تصاویر منتشر شده هم‌ به وضوح مشخص است. بهتر است مسئولان باشگاه تراکتور به جای فرافکنی و ربط دادن یک‌ مسابقه فوتبال به عوامل خارجی و ذهنیت های غیر حرفه‌ای و غیر واقعی و راه انداختن هیاهو، شکست را بپذیرند.

خاطرنشان می‌شود که تیم فوتبال استقلال در طول فصل جاری صدمات زیادی را از اشتباهات داوری تجربه کرده و با شایستگی و بدون سود بردن از اشتباهات داوری در این مصاف پیروز شده و به حاشیه بردن مسابقه آن از سوی تیم بازنده، کاری حرفه‌ای نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۰۹۶ //
ارسال نظر
 
  • باقری

    از آقای ساپینتو خواهش می کنم از قائدی بخواهد تو ۱۸ قدم جلوی دروازه و پشت آن با دریبل بازیکن جلویش را بردارد چون تکنیکش را دارد لذا بازیکنان مقابلش را که برداشت مثل پارسال گل می زند و یا مثل امروز برای اینکه گل نخورند روی قائدی خطا می کنند که مثل امروز پنالتی می شه یا در موقعیت مناسب ضربه کاشته برای استقلال بدست می آید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان