//
کدخبر: ۳۸۰۰۸۳ //

انتقاد تند هواداران استقلال از سرمربی و مدیرعامل/ این چه تیمی است درست کرده اید؟

نگاهی به نقطه نظرات طرفداران استقلال در فضای مجازی مشخص می کند آنها به شدت از علی فتح‌الله‌زاده خواهان جذب یک هافبک بازیساز هستند.

انتقاد تند هواداران استقلال از سرمربی و مدیرعامل/ این چه تیمی است درست کرده اید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در طول دو بازی اخیر تیم استقلال غیبت یک هافبک بازیساز برای ایجاد موقعیت و گلزنی به شدت از سوی هواداران این تیم مورد انتقاد قرار گرفته است.

مروری در صفحات هواداری استقلالی در اینستاگرام و کانال های طرفداری تیم آبی پایتخت مشخص میکند علاقمندان به این تیم نسبت به عملکرد هافبک های این تیم به شدت معترض و منتقد هستند.

در این مدت بازیکنانی همچون سعید مهری، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور و روزبه چشمی در خط هافبک استقلال به میدان رفته اند اما عملکرد این نفرات در بحث خلق موقعیت گل، مورد انتقاد طرفداران استقلال است.

هواداران این تیم با خطاب قرار دادن علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه در فضای مجازی خواستار جذب هافبک بازی‌ساز داخلی و خارجی هستند. کسی که بتواند نفرات خط حمله آبی‌پوشان را تغذیه کند.

هواداران استقلال با اشاره به حضور محمد محبی، ارسلان مطهری، مهدی قائدی، پیمان بابایی و آرمان رمضانی در خط حمله استقلال معتقدند، نبود هافبک خلاق و بازیساز در جمع نفرات خط میانی استقلال زهر خط حمله این تیم را کم کرده و این موضوع را از چشم ساپینتو مدیرعامل باشگاه می بینند و معتقدند این تیم با این وضعیت در ادامه به مشکل برمی خورد. گروهی از هواداران سخت گیر استقلال معتقدند بازیکنان این تیم در دیدار با صنعت نفت بازی دور از انتظاری را ارائه دادند و فقط نتیجه را از آن خودشان کرده اند.

لازم به ذکر است؛ نزدیکان به باشگاه استقلال در این باره خبر می دهند شاید در فصل نقل و انتقالات زمستانی استقلال یک هافبک خارجی جذب کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان