//
کدخبر: ۲۵۰۹۴۶ //

بلاتکلیفی ادامه‌دار استقلال

باشگاه استقلال مدت‌هاست با شرایط نامناسبی مواجه است و با استعفای فتح‌الله‌زاده شرایط برای آبی‌پوشان پایتخت بحرانی‌تر از گذشته شده است.

 بلاتکلیفی ادامه‌دار استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در هفته‌های اخیر با چالش‌های زیادی مواجه بوده است. پس از رفتن فتحی از مدیریت این باشگاه، خلیل‌زاده ، سکان کار را در دست گرفت و مدتی به عنوان سرپرست مشغول به کار شد. اضافه شدن فتح‌الله‌زاده و موسوی به هیئت مدیره نه تنها مشکلی را حل نکرد که بر مشکلات افزود.

فتح‌الله‌زاده پس از دو بار استعفا و رفت و بازگشت به استقلال ، سرانجام به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و مشغول فعالیت شد. او زمانی که به عنوان عضو هیئت مدیره فعالیت می‌کرد از این اتفاق ابراز نارضایتی کرده و می‌گفت که اگر مدیرعامل نشود از استقلال می‌رود. این در شرایطی بود که موانعی بر سر راه انتخاب او به عنوان مدیرعامل وجود داشت. با این حال وزارت ورزش فتح‌الله‌زاده را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کرد و از این لحظه بود که گویی تازه این مدیر با عمق مشکلات استقلال بیشتر آشنا و درگیر شد.

استقلال این روزها با چالش‌ها و مشکلات زیاد مواجه است. عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی باعث شده هر لحظه این باشگاه با خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات یا حتی کسر امتیاز و جرائم دیگر مواجه شود. شاید فتح‌الله‌زاده تصور نمی‌کرد که کارش تا این حد مشکل باشد به ویژه اینکه راه‌های درآمدزایی هم سخت شده و دیگر کار مثل گذشته نیست که او راحت بتواند با بازیکن و مربی صحبت و آنها را متقاعد کند.

در کنار این مسائل، فتح‌الله‌زاده دچار بیماری شد تا عمر مدیریت دوباره‌اش در استقلال کمتر از سه هفته دوام داشته باشد. او که دو بار در قامت عضو هیئت مدیره استعفا کرده بود، با استعفا از سرپرستی باشگاه، در این زمینه هت‌تریک کرد. مشکلات عدیده استقلال و بدهی‌های زیاد آنچنان فتح‌الله‌زاده را تحت فشار گذاشته بود که او چاره را در استعفا دید. در این میان بیماری هم مزید بر علت شد هر چند فتح‌الله‌زاده چندی پیش با بیان اینکه ترسی از کرونا ندارد، گفته بود که «اگر کرونا بیاید، چنان او را می‌زند که برود.»

در شرایطی که زمزمه‌هایی مبنی بر ترمیم هیئت مدیره به گوش می‌رسید اما حالا تکلیف مدیریت باشگاه هم نامشخص است. در این میان شایعاتی هم مبنی بر احتمال بازگشت موسوی و احمد سعادتمند شنیده می‌شود. باید دید در نهایت وزارت ورزش چه تصمیمی برای استقلال و خروج این تیم از بلاتکلیفی می‌گیرد. جایی که خیلی از مدیران مدعی هستند که می‌توانند استقلال را از این شرایط نجات دهند اما وقتی وارد گود می‌شوند تازه به عمق مشکلات پی می‌برند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان