//
کدخبر: ۳۸۰۵۹۷ //

فاجعه در لیگ یک و برتر/ ۱۶ مسابقه و ۱۹ گل!

فقر گل و تدافعی بازی کردن تیم ها در غیاب تماشاگران نشان از فوتبال بی روح و کسل‌کننده را دارد.

فاجعه در لیگ یک و برتر/ 16 مسابقه و 19 گل!
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته چهاردهم لیگ برتر و هفته هفدهم لیگ دسته اول با‌ برگزاری 16 بازی به پایان رسید که از این 16 مسابقه تنها یک مسابقه بیش از دو گل به همراه داشت. سایر مسابقات یا با دو گل به پایان رسید یا اینکه کمتر از یک گل که این نشان می دهد همه مربیان اول برای نباختن و گل نخوردن بازی می کنند تا برای پیروز شدن. در لیگ برتر در ۸ بازی ۱۰ گل به ثمر رسید که اگر نتیجه بازی ذوب‌آهن و نفت آبادان را فاکتور بگیریم، ۷ بازی و رد و بدل شدن ۶ یک فاجعه به شمار می آید! اما فاجعه بدتر در لیگ یک اتفاق افتاد که در 8 مسابقه صورت گرفته تنها 9 گل به ثمر رسیده است.

لیگی که قبل از این تیم بحران زده امید ‌وحدت خراسان  (شهر خودرو سابق) آن را پر گل می کرد که از لیگ کنار گذاشته شد تا بیش از نیمی از گل ها آب بروند!

حال اینکه چرا لیگ دسته اول و لیگ برتر این همه کم گل می شود یکی از دلایلش به بدون تماشاگر برگزار شدن مسابقات برمی‌گردد و دلایل دیگر به سبک بازی مربیان که به دنبال‌ نباختن هستند. مربیان و بازیکنانی که پول های چند میلیاردی می گیرند و بازی کاملا تدافعی را در دستور کارشان قرار می دهند. البته بخش دیگر فقر گل در فوتبال ایران به حس و حال این روزهای اجتماعی برمی‌گردد که اکثر بازیکنان و مربیان اصلا حس و حال فوتبال را ندارند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۵۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان