//
کدخبر: ۳۸۰۲۲۲ //
اتفاق عجیب در همدان؛

شهرداری بدون زمین مسابقه و تمرین!

اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از دادن زمین تمرین و مسابقه به تیم فوتبال شهرداری همدان تنها تیم دسته اولی فوتبال استان خودداری می‌کند.

 شهرداری بدون زمین مسابقه و تمرین!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال شهرداری همدان تنها نماینده فوتبال پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در لیگ دسته اول فوتبال کشور مورد بی مهری دستگاه ورزش و جوانان قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نگاه منفی به این تیم دارد و از حداقل‌ حمایت‌ها که تأمین زیرساخت‌های لازم از جمله زمین تمرین و مسابقه است خودداری می‌کند.

تیم فوتبال شهرداری همدان یک تیم مردمی و متعلق به تمام شهروندان همدانی بوده که زیرساخت‌های ورزشی نیز از طریق بودجه‌های دولتی برای چنین تیم‌هایی ایجاد شده و ملک شخصی و پدری کسی نیست.

در حالی که امروز معتبرترین تیم ورزشی استان که در لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد شهرداری همدان است اما دستگاه ورزش کاملا نسبت به این تیم بی‌تفاوت بود و چوب هم لای چرخ این تیم می‌گذارد.

طبق اخبار موثق امروز کارگران شهرداری همدان برای تمیز کردن برف ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج به ورزشگاه مراجع کردند که از ورود آنها به دستور مدیرکل ورزش خودداری صورت گرفت.

این در حالی است که تیم فوتبال شهرداری همدان شنبه ۱۰ دی ماه باید در این ورزشگاه به مصاف خیبر خرم‌آباد برود.

امیدواریم مدیریت ارشد استان و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به این اقدام مدیرکل دستگاه ورزش استان همدان ورود کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان