//
کدخبر: ۳۷۸۲۱۲ //

اسطوره برزیلی ها چشم در چشم آرژانتینی ها؛ خیالتان راحت قهرمان نمی شوید!

کافو در صحبت با روزنامه اوله آرژانتینی‌ها را ناراحت کرد و گفت بعید می‌داند آلبی‌سلسته که به نیمه‌نهایی جام جهانی راه یافته بتواند جام طلایی‌رنگ را از قطر به خانه ببرد.

اسطوره برزیلی ها چشم در چشم آرژانتینی ها؛ خیالتان راحت قهرمان نمی شوید!
به گزارش فرتاک نیوز،

 کافو، ستاره سابق فوتبال برزیل، اخیرا در قطر در یک مسابقه نمایشی با حضور اسطوره‌های فوتبال شرکت کرد که توسط فیفا سازماندهی شده بود. بعد از این مسابقه که بین ستاره‌های سابق دنیای فوتبال و کارگران شاغل در قطر برگزار شد روزنامه آرژانتینی اوله از فرصت استفاده کرد تا با کافو مصاحبه‌ای انجام بدهد.

اما کافو در صحبت با روزنامه اوله آرژانتینی‌ها را ناراحت کرد و گفت بعید می‌داند آلبی‌سلسته که به نیمه‌نهایی جام جهانی راه یافته بتواند جام طلایی‌رنگ را از قطر به خانه ببرد.

کافو در پاسخ به سوال این روزنامه مبنی بر اینکه در صورت حذف آرژانتین از لیست مدعیان، قهرمان جام به نظر او کدام تیم است از پاسخ دادن طفره رفت و گفت هر چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی بسیار قوی هستند.

ستاره سابق فوتبال برزیل در این مصاحبه گفت:" هر چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی خیلی قوی هستند و من می‌دانم هر تیمی قهرمان این دوره بشود نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خواهد بود".

کافو در بخش جنجالی صحبت‌هایش درباره آرژانتین گفت:" بعید می‌دانم آرژانتین امسال قهرمان بشود. هر چند در این دوره هر چیزی ممکن است".

خبرنگار اوله از کافو درباره کرواسی، حریف امشب آلبی‌سلسته در نیمه‌نهایی پرسید، و اشاره کرد که کروات‌ها برزیل را حذف کرده‌اند. کافو در پاسخ گفت:" کرواسی تیم خوبی است. شکست ما مقابل کرواسی را نمی‌توان فاجعه دانست. این کلمه زیادی بزرگ است. ما داریم درباره جام جهانی و مراحل حذفی صحبت می‌کنیم".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان