//
کدخبر: ۳۷۸۰۰۳ //

داور جنجالی از جام جهانی کنار گذاشته شد

گمانه‌زنی درباره انتخاب تیم داوری فینال و دیدارهای مرحله نیمه نهایی از سوی فیفا شدت گرفته است.

داور جنجالی از جام جهانی کنار گذاشته شد
به گزارش فرتاک نیوز،

فهرست داوران باقی مانده در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کوتاه و کوتاه‌تر می‌شود تا به زودی تکلیف تیم داوری که قرار است دیدار فینال این مسابقات را سوت بزند مشخص شود.

این فهرست از ۲۰ داور حالا به ۱۲ داور کاهش پیدا کرده تا گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب کمیته داوران فیفا برای دیدار فینال بیش از پیش داغ شود، هرچند حضور هر یک از این داوران در این فهرست به این معنا نیست که آنها قرار است یکی از دیدارهای باقی مانده را قضاوت کنند.

دنیله اورساتو قرار است داور بازی اول نیمه نهایی بین آرژانتین و کرواسی باشد و داور بازی دوم بین مراکش و فرانسه نیز روز دوشنبه اعلام خواهد شد. این در حالی است که داوران دو دیدار نیمه نهایی و فینال نیز اواخر همین هفته مشخص می‌شود.

دیگر داوران حاضر در فهرست فیفا شامل دنی ماکلی، عبدالرحمان الجاسم از قطر، محمد عبدالله محمد از امارات، مصطفی قربال از الجزایر، سزار راموس از مکزیک، اسماعیل الفتح از آمریکا، رافائل کلاوس از برزیل، ویلستون سامپایو از برزیل، ژسوس والنزوئلا از ونزوئلا، ژیمون مارسینیاک از لهستان و آنتونی تیلور از انگلیس هستند.

راموس و مارسینیاک گزینه اصلی برای قضاوت دیدار بین مراکش و فرانسه و همچنین دیدار فینال به حساب می‌آیند.
حضور سامپایو در این فهرست با توجه به قضاوتش در جریان بازی انگلیس برابر فرانسه و اعتراض و انتقادهای بسیاری که نسبت به او شده بود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

متئو لاهوس نیز داور دیگری است که پس از قضاوت جنجالی در دیدار آرژانتین برابر هلند از فهرست فیفا کنار گذاشته و مجبور به ترک قطر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۰۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان