//
کدخبر: ۳۷۸۰۴۰ //

برزیلی‌ها دست به دامن دشمن قدیمی شدند/ جانشین تیته از اروپا می‌آید؟

یک رسانه برزیلی از حضور گزینه ای غیرمنتظره در میان کاندیداهای مربیگری تیم ملی این کشور خبر داده: کارلو آنچلوتی.

برزیلی‌ها دست به دامن دشمن قدیمی شدند/ جانشین تیته از اروپا می‌آید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه UOL برزیل در خبری مدعی شد که کارلو آنچلوتی نیز یکی از گزینه های هدایت سلسائو است. این وب سایت نوشت: جدایی تیته پس از حذف در جام جهانی قطر، راه را برای یک شغل جدید در تیم ملی برزیل باز کرد. برنامه فدراسیون فوتبال برزیل (CBF) این است که یک مربی خارجی را با هدف تمرکز بر جام جهانی 2026 به خدمت بگیرد.

حتی قبل از حذف برزیل از جام جهانی 2022، منابعی موثق از فدراسیون فوتبال برزیل، 2 گزینه اصلی و تأثیرگذار را برای هدایت تیم ملی این کشور معرفی کرده بودند: پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و کارلو آنچلوتی مربی رئال مادرید.

گواردیولا که رویای قدیمی سران فدراسیون برای هدایت تیم ملی است، علاقه چندانی به پذیرش چالش کار در برزیل را از خود نشان نداد. در نوامبر، او حتی قراردادش با منچسترسیتی را تا ژوئن 2025 تمدید کرد و برنامه های فدراسیون فوتبال برزیل برای نشستن روی نیمکت سلسائو را برای همیشه دفن کرد.

نام آنچلوتی برای اولین بار در ماه اکتبر مورد مشورت روسای فدراسیون قرار گرفت. با توجه به پروژه ارائه شده، او آماده پیشبرد گفتگوها و آغاز مذاکرات ملموس بود. با این حال، این سرمربی ایتالیایی هشدار داد که او فقط در صورت خالی بودن نیمکت برزیل، مذاکرات را می پذیرد و قصد دارد فصل را در رئال مادرید به پایان برساند.

برای پذیرفتن شرایط آنچلوتی که تا ژوئن 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد، فدراسیون فوتبال برزیل احتمالا باید درباره جدایی او با تیم اسپانیایی مذاکره کند و مهمتر از همه، یک گزینه موقت برای هدایت برزیل در بازی های بعدی پیدا کند. فیفا دی بعدی از اواخر مارس تا اوایل آوریل است. حریفان هنوز مشخص نشده اند، اما پیشنهاداتی برای برگزاری بازی دوستانه مطرح شده است.

کارلو آنچلوتی با 63 سال سن یکی از موفق ترین مربیان دنیای فوتبال است. او در تمام کشورهایی که حضور داشت، به عنوان قهرمانی رسید: ایتالیا (میلان)، انگلیس (چلسی)، فرانسه (PSG)، آلمان (بایرن مونیخ) و اسپانیا (رئال مادرید). او چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده و در حال حاضر بازیکنانی مانند وینی جونیور، رودریگو و ادر میلیتائو را در تیمش یعنی رئال مادرید دارد.

ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، اخیراً اعلام کرده است که شایعات مربوط به استخدام یک مربی خارجی به جای تیته که از سال 2016 تا 2022 سرمربی سلسائو بود را رد نمی کند. گزینه هایی مانند آنچلوتی روی میز است، اما در حال حاضر با کسی توافق نشده است.

علاوه بر این، یک گزینه برزیلی دیگر نیز مدنظر مدیران قرار دارد. فرناندو دینیز که قراردادش را با فلومیننزه تمدید کرده، لابی چندین بازیکن از جمله دنی آلوز، تیاگو سیلوا، برونو گیمارش، آنتونی و به خصوص نیمار را در اختیار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان