//
کدخبر: ۳۷۷۲۱۹ //
تیته و استفاده از تمامی افراد حاضر در قطر

گلر سوم برزیل و یک تاریخ‌سازی برای سلسائو

ورود گلر سوم برزیل به زمین مسابقه، یک رکورد خاص را برای سلسائو به ارمغان آورد.

گلر سوم برزیل و یک تاریخ‌سازی برای سلسائو
به گزارش فرتاک نیوز،

 برزیل برای عبور از مرحله یک هشتم نهایی و رزرو بلیت حضور در دور بعد، کار سختی را برابر کره جنوبی نداشت. آنها در همان نیمه نخست چهار مرتبه دروازه نماینده آسیا را باز کردند تا با خیالی آسوده، 45 دقیقه دوم را آغاز کنند و می توان گفت که در نیمه دوم، بیشتر برای مدارا با حریف و خسته نشدن بازیکنان، بازی را ادامه دادند.

شاگردان تیته در شرایطی یک خاطره ماندگار را در استادیوم 974 به جا گذاشتند و آخرین دیداری که در این ورزشگاه برگزار شد را با پیروزی قاطع به پایان رساندند که آنها در دقایق پایانی دیدار مقابل کره جنوبی، یک رکورد خاص را نیز به ثبت رساندند و آن، استفاده از تمام اسکواد خود بود.

در 10 دقیقه پایانی دیدار دیشب بود که تیته تصمیم غیرمنتظره ای گرفت. او ویورتون گلر سوم تیمش که عضو باشگاه پالمیراس است را به جای آلیسون به زمین مسابقه فرستاد تا ضمن استفاده از تمامی بازیکنان خود در جام جهانی 2022، رکورد جالبی را به ثبت برساند.

با حضور 10 دقیقه ای ویورتون در زمین، برزیل به اولین تیمی تبدیل شد که در مسابقات جام جهانی، از تمامی 26 بازیکن خود استفاده کرده است. دیدار سوم مرحله گروهی برابر کامرون باعث شده بود تا تیته از تیم دوم خود استفاده کند و بازیکنانی که در 2 دیدار اول نیمکت نشین شده بودند، مقابل نماینده آفریقا به میدان رفته بودند که ادرسون گلر دوم سلسائو از جمله آنها بود و ویورتون تنها بازیکن تیم بود که فرصت تجربه جام جهانی را به دست نیاورده بود.

dyvfh0he

این اولین جام جهانی در تاریخ است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، تیم ها به جای 23 بازیکن مجاز به حضور 26 بازیکن هستند و به همین دلیل تاکنون هیچ نسخه ای شاهد حضور 26 بازیکن از یک تیم نبوده است. با حضور گلر سوم سلسائو، حالا آنها به اولین تیم تاریخ تبدیل می شوند که در مسابقات جام جهانی، از 26 بازیکن متفاوت و مختلف در دیدارهایشان استفاده کرده اند.

پیش از این، تیم ملی هلند در جام جهانی 2014 از تمام اسکواد خود استفاده کرده بود. در مسابقه رده بندی آن دوره از رقابت ها، هلند با 3 گل از سد برزیل گذشت. میشل ورم گلر سوم لاله های نارنجی در دقیقه 93 آن دیدار، جانشین یسپر سیلسن شد و به عنوان بیست و سومین بازیکن هلند، توانست حضور در جام جهانی را تجربه کند.

داستان حضور گلر دوم هلند در آن بازی ها نیز نکته جالبی دارد. در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی و دیدار برابر کاستاریکا بود که لوئیس فن خال تصمیم گرفت تا در دقیقه 120، تیم کرول را به جای یسپر سیلسن به زمین مسابقه بفرستد تا این گلر 193 سانتی متری مقابل ضربات پنالتی حریف ایستادگی کند. اتفاقا این تعویض موثر واقع شد و کرول توانست پنالتی های برایان روئیز و مایکل اومانیا (مدافع سابق پرسپولیس) را مهار کند و هلند به لطف درخشش تعویض طلایی فن خال، راهی دور بعد شد.

حالا برزیل در رقابت های جام جهانی امسال و با عبور از رکورد هلند، از تمامی اسکواد خود در قطر بهره برده و بدین ترتیب سلسائو توانست رکورد جدیدی را در این مسابقات از خود به جا بگذارد.

0rkhmmxj

50opp5p2

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان