//
کدخبر: ۹۸۷۴۸ //

تمجید سرمربی تیم ملی برزیل از نیمار

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، تایید کرد که نیمار در دیدار امشب تیمش مقابل کرواسی، فراتر از حد انتظار ظاهر شد اما انتظار دارد که ستاره پی اس جی پیش از رسیدن به ثبات لازم، فراز و نشیب بیشتری را سپری کند.

تمجید سرمربی تیم ملی برزیل از نیمار
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمار که در فوریه گذشته در دیدار پاری سن ژرمن مقابل المپیک مارسی دچار آسیب دیدگی شده بود، بعد از مدت ها در دیدار امشب برابر کرواسی به میدان رفت و در پیروزی 2-0 تیمش، گل اول را به زیبایی به ثمر رساند. تیته از نمایش ستاره تیمش در این دیدار ابراز رضایت کرد اما از هواداران و رسانه ها خواست تا برای رسیدن او به آمادگی کاملا، صبور باشند.

او به خبرنگاران گفت:" باید منتظر تمرینات بعدی باشیم. او امروز بالاتر از استاندارد بود و بهتر از چیزی که انتظار داشتیم، ظاهر شد. اما همچنان در حال بازیابی آمادگی اش است.

او پیش از اینکه بتواند به بهترین شرایط برسد، فراز و نشیب خواهد داشت؛ شاید به سه-چهار بازی دیگر نیاز داشته باشد. لطفا انتظارات تان را براساس عملکرد امروز او تنظیم نکنید."

مثلث نیمار، کوتینیو و ویلیان در دیدار مقابل کرواسی نمایش بسیار خوبی داشت و تیته اعلام کرد ممکن است از این سه در ترکیب اصلی تیمش در جام جهانی استفاده کند.

"همه آنها امروز خیلی خوب بودند. استفاده از این سه می تواند یکی از احتمال ها باشد اما با توجه به استرسی که من دارم، باید به نیمار زمان ریکاوری و تمرین کردن بدهم. البته که این احتمال وجود دارد."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان