//
کدخبر: ۳۷۷۱۷۴ //
روی کین:

شادی بعد از گل تیته و برزیلی‌ها توهین به کره بود

روی کین از شادی بعد از گل برزیلی‌ها همراه با رقص و همراهی تیته با بازیکنانش بعد از گل ریچارلیسون انتقاد کرد و آن را بی‌احترامی به حریف دانست.

شادی بعد از گل تیته و برزیلی‌ها توهین به کره بود
به گزارش فرتاک نیوز،

برزیل امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر با ارائه یک بازی برتر در نیمه اول مسابقه موفق شد کره جنوبی را 4-1 شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

گلهای برزیل در این بازی توسط وینیسیوس جونیور، نیمار، ریچارلیسون و پاکتا به ثمر رسید. بازیکنان سلسائو روی هر چهار گل خوشحالی بعد از گل را با رقص ترکیب کردند و به خصوص وقتی گل سوم را در دقیقه 29 توسط ریچارلیسون وارد دروازه کره کردند از اینکه تنها در کمتر از 30 دقیقه در یک بازی مرحله حذفی جام جهانی به برتری سه گله رسیده‌اند آنقدر خوشحال بودند که به مدتی طولانی این شادی خاص را به نمایش گذاشتند.

تیته سرمربی برزیل هم بازیکنانش را به کنار زمین دعوت کرد تا این شادی بعد از گل را به همراه آنها تکرار کند.

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، که به عنوان کارشناس پخش زنده این بازی در تلویزیون بریتانیا حضور داشت از این حرکت برزیلی‌ها و سرمربی‌اش انتقاد کرد و گفت این کار را بی‌احترامی به کره جنوبی می‌داند.

روی کین بین دو نیمه مسابقه گفت:" چیزی که می‌بینم را باورم نمی‌شود. هیچوقت اینقدر رقص را در فوتبال ندیده‌ام. من می‌دانم که این بخشی از فرهنگ‌شان است ولی به نظرم این حرکت توهین بدی به تیم حریف است. آنها چهار گل زده‌اند و هر بار همین را تکرار کرده‌اند. اولین بار اشکالی نداشت ولی بعد مربی هم وارد شد. اصلا خوشم نیامد. به نظرم کار درستی نیست".

0llbmuo3

fu2jvqel

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۱۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان