//
کدخبر: ۳۷۶۶۳۵ //

تمجید رئیس AFC از استرالیا برای صعود به مرحله یک شانزدهم جام جهانی

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از استرالیا برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی تمجید کرد.

 تمجید رئیس AFC از استرالیا برای صعود به مرحله یک شانزدهم جام جهانی

تیم ملی فوتبال استرالیا پس از شکست دانمارک و راه یابی به مرحله بعد رقابت های جام جهانی شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا را به تمجید وا داشت.

در پیام شیخ سلمان آمده است: "روحیه تیمی و انگیزه مثال زدنی استرالیا در واقع یک منظره قابل مشاهده بود و واضح است که آنها به دلیل ظهور به عنوان اولین تیم کنفدراسیون فوتبال آسیا که جایگاه خود را در مرحله یک هشتم نهایی تثبیت کردند، سزاوار ستایش و تحسین هستند.

 از طرف خانواده فوتبال آسیا، مایلم به جامعه فوتبال استرالیا و فوتبال استرالیا تبریک بگویم و برای آنها در تلاش برای ادامه رقابت استثنایی خود در قطر آرزوی موفقیت داریم.

 شیخ سلمان افزود:«تیم‌های آسیایی ما همچنان به رکوردهای جدید در بزرگ‌ترین صحنه ادامه می‌دهند و ما امیدواریم که عملکرد قوی آن‌ها باعث شود تا با پیشرفت مسابقات، به مراحل بعدی صعود کنند.»

ساکروزها موفق شدند برای دومین بار در تاریخ خود پس از موفقیت مشابه در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ آلمان به مرحله یک هشتم نهایی راه یابند.

متیو لکی پس از دریافت پاس قاطع از رایلی مک‌گری در یک ساعت از کسپر اشمایکل گذشت تا دومین برد متوالی استرالیایی‌ها را برای اولین بار در تاریخ جام جهانی فوتبال به ارمغان بیاورد و از دستاوردهای سال‌های 2006 و 2010 پیشی بگیرد. 

مردان گراهام آرنولد باید روز یکشنبه، 13 آذرماه (4 دسامبر) در ورزشگاه الثومامه، مقابل صدرنشین گروه C قرار بگیرد. آن ها می‌توانند با عبور از آرژآنتین تاریخ سازی کنند و به مرحله یک هشتم نهایی برسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۶۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان