//
کدخبر: ۳۷۵۸۳۱ //

جام جهانی قطر| سرمربی کامرون: تیم جوانی داریم و سطح مسابقات هم بالا است

سرمربی تیم ملی فوتبال کامرون به شکست تیمش مقابل سوئیس در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

جام جهانی قطر| سرمربی کامرون: تیم جوانی داریم و سطح مسابقات هم بالا است
به گزارش فرتاک نیوز،

ریگوبرت سانگ که تیم تحت‌هدایتش بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در اولین بازی خود در گروه G مسابقات جام جهانی 2022 با نتیجه یک بر صفر مغلوب سوئیس شد، پس از این بازی گفت: بابت این شکست ناراحت هستیم. ما به دنبال کسب نتیجه بهتری بودیم اما همان‌طور که می‌دانید در سطح اول فوتبال این جزئیات است که تفاوت را رقم می‌زند. ما یک گل دریافت کردیم، به هر حال ما تیم جوانی داریم و سطح مسابقات هم بالا است.

وی افزود: در چنین سطحی از مسابقات نتیجه مهم است و حالا با این شکست خود را در موقعیتی قرار دادیم که دو بازی بعدی‌مان تعیین‌کننده خواهد بود. ما سعی کردیم بازی مدنظرمان را مقابل سوئیس ارائه دهیم، موقعیت‌هایی هم داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به هر حال فوتبال همین است و می‌دانیم که هر چیزی امکا‌ن‌پذیر است.

سرمربی کامرون در پایان خاطرنشان کرد: مایلم به بازیکنانم بابت عملکردی که از خود ارائه دادند تبریک بگویم اما از آنها می‌خواهم که درک کنند در چه سطح بالایی از مسابقات فوتبال هستند. جزئیات در فوتبال خیلی مهم است و بازیکنان ما باید از شروع تا پایان بازی متمرکز بمانند.

کامرون در بازی بعدی خود در تاریخ هفتم آذر به مصاف صربستان خواهد رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان