//
کدخبر: ۳۷۵۲۶۸ //
نبرد ولز و آمریکا برای جایگاه دوم گروه؛

وقتی انگلیسی‌ها شانسی برای ایران قائل نیستند!

خبرگزاری رویترز در آستانه شروع جام جهانی، به بررسی شرایط دو تیم ولز و آمریکا پرداخت.

وقتی انگلیسی‌ها شانسی برای ایران قائل نیستند!
به گزارش فرتاک نیوز،

آمریکا و ولز در حالی دوشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت که می‌دانند پیروزی در این بازی تا چه اندازه مهم است و می‌تواند به نوعی دومین تیم صعود کننده در کنار انگلیس را تعیین کند.

ولز با مجموعه‌ای از بازیکنان با استعداد و جوان به رهبری گرت بیل پس از ۶۴ سال در جام جهانی بازی خواهد کرد.
ولز برای تکرار موفقیت‌های اروپایی خود در سال‌های اخیر همچون رسیدن به نیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ و حضور در جمع ۱۶ تیم برتر در یورو ۲۰۲۰ تلاش خواهد کرد.

سرمربی، راب پیج ۹ بازیکن را از لیگ برتر فراخواند و گرگ برهالتر سرمربی آمریکا گفت که آن‌ها نباید ولز را دست کم بگیرند.
اگرچه روند آماده سازی ولز با مصدومیت بازیکنان کلیدی همچون جو آلن و آرون رمزی با مشکل رو به رو شده است.

برهالتر به خبرنگاران گفت:فکر می‌کنم حداقل در رسانه‌های آمریکایی، ولز دست کم گرفته شده است. وقتی به ترکیب آن‌ها نگاه می‌کنم، یک تیم لیگ برتری را می‌بینم.

از نظر من آن‌ها ترکیب خوبی دارند، یک ترکیب قدرتمند. آن‌ها قبلا در مسابقات بزرگ حضور داشته‌اند و می‌دانند که این مسابقات چگونه است. یک بازی سخت و دشوار در انتظار ما خواهد بود.

آمریکا پیش از رسیدن به قطر دوران سختی را تحمل کرد و در مسابقات دوستانه ماه سپتامبر مقابل ژاپن و عربستان موفق به گلزنی نشد.
اما جوانان برهالتر به رغم ترکیب محک زده نشده خود به نظر می‌رسد قصد دارند پس از بازگشت به جام جهانی پس از ۸ سال منتقدان را ساکت کنند.

آمریکایی‌ها با سلامت کامل وارد رقابت‌ها می‌شوند که این در نوع خود کم نظیر است. اکثر بازیکنان تیم در سلامت کامل هستند و پولیسیچ، مک کنی و جیو‌ رینا بدون مشکل به اولین بازی خواهند رسید.

هسته اصلی بازیکنان راب پیج متشکل از آن‌هایی است که تجربه حضور در تورنمنت‌های بزرگ‌ و حساس همچون یورو ۲۰۱۶ و یورو ۲۰۲۰ را در کارنامه دارند و همین دلیلی است که ولزی‌ها با آرامش و اعتماد به نفس وارد مسابقات شوند.

نکو ویلیامز و برنان جانسون از استعدادهای جوانی به شمار می‌روند که با پیشرفت خود به پیج اجازه می‌دهند کمتر به بازیکنان کهنه‌کار خود همچون بیل و رمزی وابسته باشد.
البته این به شرطی است که آن‌ها در فرم ایده‌آل جسمانی خود در قطر باشند.

وقتی سرانجام بازیکنان کهنه کار در گرگ و میش روزهای پایانی دوران حرفه‌ای خود به رویای حضور در جام جهانی رسیدند، آرون رمزی به سرمربی سابق ولز یعنی گری اسپید فقید پرداخت. سرمربی که پایه‌های تیم فعلی ولز را قبل از مرگش در سال ۲۰۱۱ پی ریزی کرده بود.

رمزی درباره او گفت:پس از هر کار بزرگی که انجام می‌دهیم، همواره به گری فکر می‌کنیم. اگر به جایی که اکنون ایستاده‌ایم، نگاه کنید اثر انگشت گری را در آن خواهید دید. او همه چیز را برای ما به حرکت درآورد.

گری درباره چیزهایی که ایمان داشت حرف می‌زد، یکی از اهدافی که او برای ما قرار داده بود حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بود که ما نتوانستیم به آن‌ جامه عمل بپوشانیم.

اما سرانجام به آن نقطه رسیدیم و این برای ما همه چیز است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان