//
کدخبر: ۳۷۵۱۱۹ //

خشم هواداران از رونالدو: خودت را نابود کردی!

هواداران منچستریونایتد از اظهارات کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در مصاحبه اخیرش بسیار ناراحت و عصبانی هستند.

خشم هواداران از رونالدو: خودت را نابود کردی!
به گزارش فرتاک نیوز،

رونالدو در روزهای اخیر بار دیگر به خاطر اظهاراتی که درباره منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ مطرح کرده هدف انتقادهای بسیاری قرار گرفته است.

این بازیکن در چند هفته اخیر بارها با سرمربی هلندی یونایتد به مشکل خورده و درگیری او با این مربی به صورت علنی در بازی برابر تاتنهام مشخص شد.

این مهاجم یونایتد در مصاحبه با پیرس مورگان مدعی شد که هیچ احترامی برای تن‌هاخ قائل نیست و همچنین ادعا کرد که بسیاری از مدیران این باشگاه سعی کردند او را وادار کنند که اولدترافورد را ترک کند و احساس می‌کند که به او خیانت شده است.

این اظهارات از سوی رونالدو باعث شد که بسیاری از هواداران این باشگاه به شدت از او ناراحت و عصبانی شوند و نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

رونالدو

یکی از آنها در توییترش نوشت:« عجب مسیر غم انگیزی برای نابود کردن دوران فوتبالت انتخاب کردی. غرور و خودپسندی رونالدو باعث شده که وحشتناک به نظر برسد. من متوجه نمی‌شوم که قرار است چه سودی از این اظهارات ببرد.»

کاربر دیگری اظهار داشت:« فکر می‌کنم رونالدو میراثی که در اولدترافورد داشت را نابود کرد. او باید بندی در قراردادش می‌گذاشت که در صورت عدم حضور در لیگ قهرمانان جدا شود. او حالا بازیکنی مرده است. هیچکس از باشگاه بزرگ‌تر نیست. ما به تن‌هاخ اعتماد داریم.»

یکی دیگر از هواداران یونایتد اضافه کرد:« این پایانی غمگین است. این باشگاهی است که او را بزرگ کرد و این هواداران بیشتر از هر بازیکنی او را تحسین کردند و با آغوش باز از بازگشتش استقبال کردند. او نمی‌تواند بپذیرد که فوتبالش تمام شده و حالا در حال از بنی بردن میراثی که دارد با یک مشت مزخرف است. به افتخار رونی.»

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۱۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان