//
کدخبر: ۳۷۵۰۳۴ //

جهانبخش: از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم/ امیدوارم باعث افتخار شویم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم و تمام تمرکزمان روی بازی با انگلیس است تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

جهانبخش: از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم/ امیدوارم باعث افتخار شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا جهانبخش در نشست خبری عصر امروز (پنجشنبه) درباره شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: خوشحالم که اینجا هستم. برای ما به عنوان تیم ملی ایران آمدن به جام جهانی اتفاق خیلی بزرگی است و همیشه سعی کردیم با تمام تلاش به این رویداد راه پیدا کنیم. در دو دوره قبل شرایط خیلی خوبی داشتیم و در این جام جهانی بازیکنان آماده‌ای در اختیار داریم تا بتوانیم تورنمنت خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: جا دارد که از میزبانی کشور قطر تشکر کنم، چون تا الان همه چیز خوب پیش رفته و تمرینات خوبی برگزار کرده‌ایم. بازی دوستانه‌ خوبی که دیروز برگزار کردیم، همه این شرایط به آماده‌سازی تیم ملی کمک می‌کند. کل تیم آماده هست و قطعا همه بچه‌ها همه تلاش‌شان را می‌کنند تا در این مدت کوتاه بتوانند تاثیرگذار باشند و اولین بازی‌مان را با قدرت شروع کنیم. امیدوارم که بتوانیم این کیفیت خوبی که در تیم هست را در بازی‌های‌مان به نمایش بگذاریم تا باعث افتخار و شادی مردم کشورمان باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به تجربه 3 فصل حضورش در فوتبال انگلیس عنوان کرد: در 3 فصلی که در فوتبال انگلیس حضور داشتم، تجربیات زیادی به دست آوردم. در کنار بازیکنانی بازی کردم که تجربه حضور در تیم ملی انگلیس را داشتند و قطعا  نسبت به ذهنیت و نگاه‌شان به فوتبال شناخت زیادی پیدا کردم. برای خود من بازی کردن مقابل انگلیس اتفاق خیلی مهمی است اما تفاوت زیادی برای من نسبت به بازی‌های دیگر ندارد. برای من به شخصه نسبت به شناختی که از آنها دارم، می‌تواند متفاوت‌تر باشد. در این سال‌ها خیلی از مربیان مختلف درباره نوع بازی انگلیس صحبت کرده‌اند و من این شرایط را از نزدیک دیده‌ام و این می‌تواند به لحاظ ذهنی بیشتر به من کمک کند. من درباره این موارد با بازیکنان و کادر فنی صحبت می‌کنم. در کل به نظر من همه بازی‌ها برای من به یک شکل خواهد بود و تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم.

جهانبخش در پاسخ به این سوال که خیلی از کارشناسان شانس زیادی برای صعود ایران و تیم‌های آسیایی قائل نیستند؛ با این حساب آیا این موضوع باعث ایجاد انگیزه بیشتر در تیم‌های آسیایی نمی‌شود؟ خاطرنشان کرد: من از سال 2012 که به تیم ملی دعوت شدم با تیم‌های مختلف بازی کرده‌ام و فکر می‌کنم در هر دوره که جلو آمدیم، عملکرد تیم‌های آسیایی بهتر شد. ما در جام جهانی 2018 که گروه سختی هم داشتیم، می‌توانستیم صعود کنیم. به نظر من در این سال‌ها فوتبال آسیا پیشرفت خوبی داشته و بازیکنان خوبی در اروپا بازی می‌کنند. این موضوع می‌تواند به فوتبال آسیا کمک کند. این ذهنیتی که نسبت به تیم‌های آسیایی وجود دارد، صد درصد می‌تواند باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین تیم‌های آسیایی شود و قاعدتا برای ما هم به عنوان تیم ملی ایران و بازیکنان می‌تواند باعث شود که انگیزه‌مان بیشتر شود. امیدوارم که تیم‌های آسیایی به دور بعد صعود کنند. این مسئله می‌تواند به فوتبال آسیا و بازیکنانی که در اروپا بازی می‌کنند، کمک کند.

وی در پاسخ به سوال شیطنت‌آمیز خبرنگاری مبنی بر شادی نکردن احتمالی بازیکنان ایران پس از گلزنی و همین‌طور خوانده نشدن سرود ملی گفت: من فکر می‌کنم شما یک خبرنگار انگلیسی باشید و فکر می‌کنم اگر هم‌گروه نبودیم، این سوال پرسیده نمی‌شد اما الان تمام تمرکز من و هم‌تیمی‌هایم روی تیم ملی است، چون از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم. آمادگی این را داریم که  تنها به فوتبال فکر کنیم و تمام هدف‌مان این است که به پیراهن تیم ملی احترام بگذاریم و هرآنچه داریم برای تیم ملی انجام دهیم. ما چند روز با یکی از بزرگترین بازی‌های‌ زندگی‌مان فاصله داریم و تمام تمرکزمان را روی این بازی گذاشته‌ایم تا بتوانیم باعث خوشحالی مردم‌مان شویم. شما درباره شادی پس از گل پرسیدید که یک مسئله شخصی است و هر بازیکن برای خودش یک شادی متفاوت دارد. همان‌طور که گفتم، تمام تمرکز ما روی این است که بازی خوبی مقابل انگلیس انجام دهیم و سعی کنیم بهترین عملکردمان را برای شادی مردم کشورمان داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان