//
کدخبر: ۳۷۲۷۸۸ //

شکایت عجیب باشگاه پرسپولیس از گلر جنجالی به دادگاه

باشگاه پرسپولیس قصد دارد به دلیل حرکت غیرحرفه‌ای بوژیدار رادوشویچ از سنگربان پیشین سرخ‌ها شکایت کند.

شکایت عجیب باشگاه پرسپولیس از گلر جنجالی به دادگاه
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس قصد دارد خودش به همراه امیر حسینی، مدیر بین‌الملل باشگاه برای شرکت در دادگاه عالی مربوط به پرونده بوژیدار رادوشویچ عازم زوریخ شود.

این دادگاه در تاریخ ۱۸ آبان‌ماه برگزار خواهد شد و باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با ارائه مستنداتی بتواند از مبلغ ۹۰۰ هزار یورو پرداختی به رادوشویچ کم کند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این سفر ممکن است مذاکراتی هم با وکیل رادو داشته باشد تا بتواند در مورد نحوه پرداختی به این دروازه‌بان به توافقاتی هم دست یابد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اما در این رابطه می‌گوید: «فکر می‌کنم ظرف یکی دو هفته آینده زمان رسیدگی به پرونده رادوشویچ است. اسناد جدیدی که داریم که پولش قبلاً پرداخت شده و او منکر بود را باید به سوئیس ببریم. ضمن اینکه قانون می‌گوید اگر هنگامی که قرارداد دارد با باشگاه دیگری وارد قرارداد شده باشد بدون شک از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. به دنبال این هستیم که این حقوق از دست رفته ملت و هواداران پرسپولیس را به خزانه باشگاه برگردانیم.»

اما به راستی ماجرا چیست؟ پرسپولیسی‌ها که خوب می‌دانند این پرونده به فیفا رفته و در نهایت باشگاه ایرانی مثل تمام پرونده‌های دیگر محکوم به پرداخت آن خواهند شد. با این وجود مدیران پرسپولیس به علاوه سرمربی این تیم معتقدند بوژیدار رادوشویچ گلر کروات، قهرمانی فصل گذشته را از سرخپوشان گرفت و با رها کردن تیمش کاری کرد استقلال قهرمان شود! منظور پرسپولیسی‌ها بی رقیب شدن حامد لک و اشتباهاتی است که این دروازه‌بان در فصل گذشته انجام داد و یحیی گل محمدی نیز جانشین مناسبی برای او نداشت.

برهمین اساس مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند به نوعی آن حرکت غیر حرفه‌ای گلر کروات را تلافی کرده و پاسخ او را ولو با تأخیر بدهند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان