//
کدخبر: ۳۲۶۶۲۶ //

رادو، میراثی منفی برای صدری!

تصویری از توافق نامه باشگاه پرسپولیس و بوژیدار رادوشویچ، بدعهدی مدیرعامل قبلی این باشگاه در قبال گلر کروات را نشان می‌دهد.

 رادو، میراثی منفی برای صدری!
به گزارش فرتاک نیوز،

بوژیدار رادوشویچ در سالهای اخیر با اتکا بر قرارداد حقوقی سفت و سخت توانسته حقوق خود را دریافت کند و حالا باوجود شرایط نامطلوب پرسپولیس، همچنان به واسطه همین قرارداد بلند مدت در این تیم باقی مانده است.

اما نکته مهم این است که قرمزهای پایتخت اغلب در پرداخت مطالبات این دروازه‌بان ناکام بوده‌اند. آخرین بار بدعهدی مدیران این باشگاه سبب شد تا رادو به کرواسی برود و مدت زیادی را در کشورش بماند اما در نهایت اعلام نیاز یحیی گل‌محمدی به او سبب شد تا رادو به ایران بازگردد.

او در حالی به ایران بازگشت که توافقی جدید را با پرسپولیس برای دریافت ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ یورو از مطالباتش انجام داد. آنطور که در این توافق نامه آمده، پرسپولیس ملزم بود که ۲۲ تیر ماه هفتاد هزار یورو به او پرداخت کند و ۲۴ مرداد باقی قرارداد را به حساب او انتقال دهد: ۷۶ هزار یورو و ۵۰۰.

مدیریت باشگاه پرسپولیس قسط اول رادو را پرداخت کرد اما در پرداخت دومی ناکام ماند تا او نیز مثل دیگر بازیکنان پرسپولیس فصل جدید را با طلب از فصل گذشته آغاز کند.

به عبارتی بدعهدی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس سبب شد تا صدری ملزم به پرداخت طلب یک طلبکار با ارز خارجی دیگر بشود؛ آن هم در شرایطی که هنوز رقم ۷۰۰ هزار دلاری کالدرون پرداخت نشده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان