//
کدخبر: ۳۱۲۶۶۶ //

بازیکن پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد

دروازه‌بان کروات پرسپولیس تاکید کرد که قراردادش را به صورت یک طرفه با این تیم فسخ کرده است.

بازیکن پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعتی پیش اعلام شد بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس قرارداد خود را به صورت یک طرفه با باشگاه فسخ کرده است. در همین خصوص با رادوشویچ در کرواسی تماس گرفتیم تا در مورد این مسئله صحبت کنیم.

بوژیدار رادوشویچ، در مورد جدایی اش از پرسپولیس گفت: متأسفانه خبر فسخ قرارداد من با پرسپولیس صحیح است و من قراردادم را با این باشگاه فسخ کردم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا چنین کاری انجام داده است؟ عنوان کرد: تمام چیزی که می توانم بگویم این است که مقصر این مسئله من نبودم و من را مجبور کردند که این کار را انجام بدهم. آنها به من و خانواده ام با بی احترامی رفتار کردند.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس خاطرنشان کرد: من اجازه نمی دهم شکوری در مورد من بد صحبت کند. او باید بداند که پرسپولیس سایپا نیست و ما هیچ کدام بزرگتر از پرسپولیس نیستیم.

رادوشویچ افزود: از گل محمدی، مطهری، فنایی، رحیم پور و همه تیم پرسپولیس تشکر می‌کنم. هیچ وقت روزهای بودنم در پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم. این تمام توضیحات من در مورد این مسئله بود.

وی در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: از هواداران می‌خواهم حرفهایی که در مورد من زده می‌شود را باور نکنند. رفتارهای بدی از سوی باشگاه با من شد و صبر من لبریز شد. من خانواده‌ام را دوست دارم و آنها نباید این حرف‌ها و این صحبت‌ها را ببینند و گوش کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان