//
کدخبر: ۲۷۷۶۳۴ //

قرارداد رادوشویچ با پرسپولیس؛گران و غیر عادی!

در فصل گذشته، وقتی به باشگاه‌های لیگ برتری اعلام شد بهتر است دلار را از قرارداد‌های بازیکنان خارجی حذف کنند، قرارداد رادو از دلار به مرجع یورو تغییر پیدا کرد و گران‌تر شد!

قرارداد رادوشویچ با پرسپولیس؛گران و غیر عادی!

بوژیدار رادوشویچ با قرارداد عجیبی در این فصل برای پرسپولیس بازی کرد. قراردادی که تسویه حساب آن بسیار سخت است و البته با توجه به تمدید سه ساله این قرارداد، برای باشگاه ضمانت اجرایی به وجود آورده است. در واقع رادو با رقم ۳۵۰ هزار یورو در پرسپولیس مانده که برای حفظ بازیکن خارجی با این کیفیت، گران و غیر عادی به نظر می‌رسد. با توجه به نرخ یورو در بازار تهران، می‌توان با یک حساب سرانگشتی به رقم عجیبی رسید؛ قرارداد رادو با باشگاه پرسپولیس همین حالا و در قیمت پایین یورو، بیش از ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است. در فصل قبل، وقتی به باشگاه‌ها اعلام شد بهتر است دلار را از قرارداد‌های خارجی حذف کنند، قرارداد رادو از دلار به مرجع یورو تغییر پیدا کرد و گران‌تر شد!

به گزارش فرتاک نیوز،فعلاً شرایط اصلاً خوب نیست و مدیران باشگاه بر سر دو راهی قرار گرفته‌اند؛ قرارداد رادو به شکلی است که توانایی حذف او را ندارند و نمی‌توانند به راحتی قید این بازیکن را بزنند و باید دید در نهایت چه تصمیمی اتخاذ می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان