//
کدخبر: ۳۷۱۵۵۶ //

اختصاصی/ استقلال - آلومینیوم اراک؛ جدال خودی‌ها در آزادی با یک تازه وارد آشنا!

آبی های پایتخت با مدیر عامل جدید به مصاف آلومینیوم مهدی رحمتی خواهند رفت.

اختصاصی/ استقلال - آلومینیوم اراک؛ جدال خودی‌ها در آزادی با یک تازه وارد آشنا!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی مسعودی؛ استقلال در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی سخت میزبان آلومینیوم اراک است که جدال شاگردان مهدی‌ رحمتی با شاگردان ساپینتو خواهد بود. آلومینیوم اراک به تازگی خودش را پیدا کرده و با کسب نتایج خوب در سه هفته اخیر توانسته خودش را تا میانه‌های جدول بالا بکشد و از فانوس به دستان فاصله‌ بگیرد.

حال این تیم به مصاف استقلالی می رود که اخیرا تغییرات مدیریتی داشته و علی فتح الله زاده را بالای سرش می بیند. مدیری که برای تاریخ سازی به جمع آبی‌ها برگشته و می‌خواهد راه سردار آجورلو را کامل کند. فتح الله زاده قهرمان فصل را برعهده گرفته و به خوبی می‌داند هواداران از استقلال انتظار قهرمانی دارند.

در سوی مقابل با اینکه آلومینیوم اراک فعلا از انتهای جدول جدا شده، ولی هنوز هم چند تیم در یک قدمی‌اش قرار دارند که اگر امتیاز از دست دهد باز هم به سمت پایین جدول سرازیر می شود.

اراکی‌ها به جز اینکه از یک کادر فنی کاملا آبی بهره می‌گیرند، چند بازیکن سابق استقلالی نیز در ترکیب دارند که همین نفرات می‌توانند هم جذابیت بازی را بالا ببرند و هم برای تیم ساپینتو خطرناک باشند. نفراتی مثل اسماعیل شریفات، میلاد فخرالدینی، رضا آزادی، حسین پورحمیدی، میثم مجیدی، علی دشتی و سجاد آقایی همگی سابقه بازی در استقلال را دارند و برای دیده شدن مقابل تیم سابق شان قرار خواهند گرفت.

استقلال اگر بتواند در این بازی با اختلاف 2 گل پیروز میدان باشد، بالاتر ار پرسپولیس در صدر جدول خواهد ایستاد و این می تواند انگیزه های آنها را دو چندان نماید.

این دیدار فردا جمعه راس ساعت 17 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان