//
کدخبر: ۳۶۴۲۴۵ //

بازتاب پیروزی‌های ساپینتو و مورایس در پرتغال

رسانه های پرتغالی به پیروزی های استقلال و سپاهان در دیدارهای روز گذشته واکنش نشان دادند.

بازتاب پیروزی‌های ساپینتو و مورایس در پرتغال
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از شکست در هفته اول، استقلال توانست در دومین دیدار خود تحت هدایت ریکاردو ساپینتو در یک بازی خارج از خانه به پیروزی برسد. آبی ها اولین برد فصل را برابر ملوان به دست آوردند و سپاهان که توانسته بود در گام نخست از سد مدافع عنوان قهرمانی بگذرد، دیروز به دومین برد متوالی خود دست یافت.

حضور دو سرمربی پرتغالی روی نیمکت دو تیم از چند مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باعث شده تا روزنامه های معروف کشور پرتغال نگاه ویژه ای به رقابت های لیگ برتر ایران داشته باشند. عملکرد ریکاردو ساپینتو و ژوزه مورایس زیر ذره بین این رسانه ها قرار دارد.

روزنامه آبولا با تتیر "کامبک، اولین پیروزی ساپینتو را رقم می زند"، نوشت: پس از شکست در بازی افتتاحیه، استقلالی ها به رهبری ریکاردو ساپینتو اولین پیروزی خود در لیگ ایران را کسب کردند و در خارج از خانه 3 بر 1 ملوان را شکست دادند.

تیم تهرانی با گل بازگیر (دقیقه 27) عقب افتاد اما غلامی (دقیقه 57)، قایدی (دقیقه 79) و مهدی پور (دقیقه 8+90) کامبک را تکمیل کردند.

آبولا همچنین به پیروزی روز گذشته سپاهان پرداخت و تیتر "مانوئل فرناندز با گلزنی در جریان پیروزی سپاهان، اولین بازی خود را انجام داد". (البته فرناندز در ثانیه های پایانی دیدار با استقلال به زمین آمده بود)

این روزنامه در ادامه نوشته است: سپاهان با مربیگری ژوزه مورایس پنجشنبه هفته جاری و در دور دوم از مسابقات لیگ برتر ایران، با نتیجه 2 بر یک مقابل نساجی مازندران به پیروزی جدیدی دست یافت.

در این بازی خانگی، تیم سرمربی پرتغالی در شرایط نامساعدی قرار داشت (کلانتری پس از 5 دقیقه دروازه سپاهان را باز کرد)، اما با کمک مانوئل فرناندز پرتغالی که گل تساوی (دقیقه 11) را به ثمر رساند، توانست به بازی برگردد.

در ادامه سلمانی با یک ضربه دقیق در دقیقه 41 سه امتیاز را برای سپاهان به دست آورد. با این نتیجه سپاهان با شش امتیاز صدرنشینی در این رقابت ها را حفظ کرد.

روزنامه معروف اوجوگو نیز به پیروزی سپاهان پرداخت و نوشت: مانوئل فرناندز اولین بازی خود را برای ژوزه مورایس سپاهان انجام می دهد.

مانوئل فرناندز، ملی پوش سابق و 36 ساله پرتغالی، در ترکیب اصلی تیم میزبان حضور داشت. سپاهان با گل ایوب کلانتری در دقیقه 5 بازی را با شکست آغاز کرد. اما در دقیقه 11 هافبک پرتغالی را با ضربه سر کار را به تساوی کشاند و اولین گل با پیراهن سپاهان را جشن گرفت.

گل پیروزی بخش حتی قبل از پایان نیمه اول توسط یاسین سلمانی به گل رسید و باعث شد تا این باشگاه با شش امتیاز در صدر جدول لیگ ایران باقی بماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان