//
کدخبر: ۳۶۹۹۷۲ //

اختصاصی/ استقلال - فولاد خوزستان؛ جنگ انتقام خودی ها در آزادی!

تیم های استقلال و فولاد در دیداری حساس و البته انتقامی به مصاف هم می روند.

اختصاصی/ استقلال  - فولاد خوزستان؛ جنگ انتقام خودی ها در آزادی!

علی مسعودی؛ استقلال پس از شکست گل گهر سیرجان به پرسپولیس چسبید تا این هفته مقابل یک رقیب دیگر قرار بگیرد. در سوی مقابل شاگردان جواد نکونام پس از تساوی مقابل مس کرمان به تهران می‌آیند تا شاید انتقام دو شکست فصل گذشته را از شاگردان ساپینتو بگیرند. آنها فصل گذشته‌ در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل شاگردان فرهاد مجیدی شکست خوردند که حالا تمام تلاششان بر این است که این فصل دو شکست را جبران کنند.

کادر فنی تقریبا استقلالی با حضور یک بازیکن کاملا آشنا و البته محبوب به نام "وریا غفوری" در فولاد، نشان از بازی انتقامی را می دهد. کاپیتان محبوب سابق آبی ها که بطور عجیبی از استقلال کنار گذاشته‌ شد، حال به ورزشگاه آزادی می آید تا خودش را به مدیران و کادر فنی استقلالی نشان دهد که به بهانه های مختلف او را از تیم دور کردند. البته فولاد به جز غفوری، چند بازیکن دیگری نیز با نام های علی قربانی، عارف آغاسی، احسان پهلوان و مهدی‌ شیری را نیز در ترکیب خود می بیند که سابقه پوشیدن پیراهن سرخابی ها را دارند و هر یک با انگیزه خاصی به مصاف استقلال خواهند رفت.

با این اوصاف جدال فولاد و استقلال از بازی های بزرگ هفته هشتم محسوب می شود که متاسفانه در سکوت سکوها به نمایش خواهد گذاشت! سکوتی که البته در همه ورزشگاه ها حاکم خواهد بود. حال اینکه برنده این بازی بزرگ چه تیمی باشد، باید منتظر ماند؟

 

 

7

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان