//
کدخبر: ۳۷۰۹۴۱ //

عملکرد دور از انتظار زوج «منشا» - پریرا؛ فقط یک گل!

2 ستاره باتجربه خط حمله مس رفسنجان نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند و کارنامه‌ای ضعیف از خود در لیگ بیست‌ودوم به جای گذاشته‌اند.

عملکرد دور از انتظار زوج «منشا» - پریرا؛ فقط یک گل!
به گزارش فرتاک نیوز،

مس رفسنجان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم فعالیت گسترده‌ای داشت و مسی‌ها با انگیزه حضور در جمع مدعیان، سراغ جذب بازیکنان نام‌آشنایی رفتند. نارنجی‌پوشان رفسنجانی که در خط حمله مهره کلیدی و ارزشمندی مثل مجید علیاری را از دست داده بودند، به سراغ جذب آقای گل پیشین فوتبال ایران رفتند و با لوسیانو پریرا به توافق رسیدند.

پریرا که 4 فصل درخشان را در فولاد گذرانده و توانسته بود همراه شاگردان نکونام قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران را تجربه کند، با هدف گذارندن یک چالش جدید در دوران فوتبالی‌اش پیشنهاد مس رفسنجان را پذیرفت تا در دوازدهمین سال حضورش در فوتبال ایران در جمع شاگردان محمد ربیعی در لیگ بیست‌ودوم به میدان برود.

خط حمله کهکشانی مس؛ آقای گل‌ها به صف شدند

لوسیانو پریرا در حالی با مدیران باشگاه مس رفسنجان برای همکاری به توافق رسید که بعد از امضای قرارداد این مهاجم برزیلی، مسی‌ها موفق شدند با گادوین منشا هم برای ادامه همکاری به توافق برسند تا خط حمله نارنجی‌پوشان رفسنجانی در لیگ بیست‌ودوم با حضور 2 مهاجم باتجربه و خارجی چینش شود.

 

پریرا در لیگ هجدهم توانسته بود در کنار کی‌روش استنلی سوارز مشترکاً عنوان آقای گلی فوتبال ایران را به‌دست آورد و در فصل گذشته هم این عنوان نصیب گادوین منشا شده بود تا 2 ستاره با تجربه آقای گلی در لیگ برتر در خط حمله مس رفسنجان حضور پیدا کنند و همه نگاه‌ها خیره به زوج پریرا - منشا شود تا ببینند این 2 ستاره پرسروصدا چه عملکردی از خود در جمع نارنجی‌پوشان به‌جای می‌گذارند.

شگفتی‌سازی معکوس؛ کارنامه ناموفق 2 ستاره مس!

گادوین منشا که فصل گذشته تا پایان هفته نهم، 6 گل به‌ثمر رسانده و نیمی از راه آقای گلی را طی کرده بود، هنوز در لیگ بیست‌ودوم نتوانسته دروازه رقبا را باز کند و عملکرد ضعیف او در خط حمله مس باعث شده تا محمد ربیعی مهاجم نیجریه‌ای تیمش را نیمکت‌نشین کند و به بازیکنان جوانی مثل امید لطیفی فرصت بازی بیشتری بدهد تا بلکه این‌گونه بتواند به منشا شوکِ فنی وارد نماید.

منشا در حالی ناکام در گلزنی بوده که 2 فرصت طلایی در مقابل ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران از روی نقطه پنالتی به‌دست آورده اما هر 2 ضربه پنالتی منشا راهی به دروازه رقبا نداشته است تا متخصص گلزنی از روی نقطه پنالتی در فصل گذشته لیگ برتر، با عملکردی غیرمنتظره و بسیار ضعیف در لیگ بیست‌ودوم حضور پیدا کند.

لوسیانو پریرا که پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران زوج طلایی گادوین منشا در خط حمله مس رفسنجان به‌شمار می‌رفت، نتوانسته درخشش خود در ترکیب فولاد خوزستان را در جمع نارنجی‌پوشان رفسنجانی تکرار کند و گلزنی در هفته نخست مقابل نساجی، تنها گل پریرا در لباس مس در لیگ بیست‌ودوم بوده تا برخلاف انتظارات، زوج خارجی خط حمله مس رفسنجان عملکردی ضعیف را از خود به جای بگذارند و نتوانند با وجود تجربه آقای گلی، بار دیگر در جمع برترین گلزنان لیگ برتر حضور پیدا کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۹۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان