//
کدخبر: ۳۷۰۰۰۶ //
رادمند جانشین غلامی شد؛

رونمایی از ۱۱ بازیکن استقلال مقابل فولاد

نفرات منتخب ساپینتو در دیدار برابر فولاد خوزستان مشخص شدند که یک تغییر قابل انتظار در این بین دیده می‌شود.

رونمایی از ۱۱ بازیکن استقلال مقابل فولاد
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و فولاد از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم برگزار می‌کنند که آبی‌پوشان پس از روند خوبی که در دیدارهای گذشته داشتند، به دنبال برتری و صدرنشینی موقت در پایان این دیدار هستند.

ترکیب استقلال در دیدار امروز مقابل فولاد در حالی اعلام شد که ریکاردو ساپینتو تنها یک جابه‌جایی نسبت به مسابقه هفته گذشته در ترکیب تیمش داشته و محمدحسین مرادمند را جانشین عارف غلامی کرده و ۱۰ بازیکن دیگر بدون تغییر مانده‌اند.

سید حسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان استقلال در دیدار امروز مقابل فولاد است؛ محمدحسین مرادمند در غیاب عارف غلامی به ترکیب بازگشته و در کنار رافائل سیلوا، زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با فولاد

کوین یامگا و جعفر سلمانی دوباره به صالح حردانی و سید ابوالفضل جلالی، دو بازیکن ملی‌پوش استقلال ترجیح داده شده‌اند و با نظر ساپینتو به ترتیب در سمت راست و چپ خط دفاعی آبی‌پوشان برابر فولاد به میدان می‌روند.

روزبه چشمی دوباره مرد مورد اعتماد سرمربی آبی‌هاست که در خط میانی به‌عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند و روی دست او مهدی مهدی‌پور در سیستم این تیم به کار گرفته شده و کمی جلوتر از این دو بازیکن، آرش رضاوند بازیکن فصل گذشته فولاد با انگیزه‌های زیاد به میدان خواهد رفت.

محمد محبی که هفته گذشته مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، وینگر راست استقلال مقابل فولاد است و در آن طرف زمین هم مطابق انتظار مهدی قایدی استفاده شده تا ساپینتو با استفاده از تکنیک و سرعت بالای این دو ستاره‌اش، مدافعان کناری فولاد را به دردسر بیاندازد.

پیمان بابایی نیز امید اول گلزنی استقلال است که تک‌مهاجم این تیم برابر فولاد خواهد بود و بازهم سجاد شهباززاده را نیمکت‌نشین کرده است.

نفرات اصلی استقلال مقابل فولاد به شرح زیر هستند:

سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۰۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان