//
کدخبر: ۳۶۹۵۴۴ //

کیانی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به پرسپولیس بزنیم/ محمدی: داور ابتدا گل اعلام کرد، بعد خطا گرفت

هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل پرسپولیس، مدعی شد در این بازی توانایی زدن بیش از یک گل را داشته‌اند.

کیانی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به پرسپولیس بزنیم/ محمدی: داور ابتدا گل اعلام کرد، بعد خطا گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 هادی محمدی درباره برتری یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم خدا را شکر که بازی را بردیم.

وی در مورد صحنه درگیری‌اش با علیرضا بیرانوند تصریح کرد: در صحنه‌ای که توپ به تیر دروازه خورد، داور ابتدا گل اعلام کرد، ولی بعداً تصمیم گرفت خطا بگیرد.

هم چنین مهدی کیانی هافبک تراکتور تبریز پس از برتری تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی سختی بود. از دقیقه اول بازی تمرکز کرده بودیم و خدا را شکر که بازی را بردیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی در مورد صحنه پنالتی پرسپولیس خاطرنشان کرد: داور هم اشتباه می‌کند، اما در آن صحنه برخوردی صورت نگرفت. باز خدا را شکر که محمدرضا اخباری توپ را گرفت و توانستیم بازی را ببریم.

هافبک تراکتور در واکنش به تأخیر در شروع بازی یادآور شد: تأخیر به خاطر روشن نشدن نورافکن‌های ورزشگاه بود. ما ایستاده بودیم تا بازی شروع شود. خدا را شکر که بازی ادامه پیدا کرد. شب گذشته پروازمان کنسل شده بود و مسئولان باشگاه پیشنهاد دادند زمان بازی تغییر کند، اما مهم این بود که بازی را بردیم.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۵۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان