//
کدخبر: ۳۶۹۴۲۷ //

مربی استقلال: چرا مربی گل‌گهر باید با داور حرف بزند؟ ساپینتو به هیچ‌کس بی‌احترامی نکرد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه اول فرصت‌های زیادی داشتیم و با کیفیت بازی می‌کردیم و حتی می‌توانستیم یک گل دیگر هم به ثمر برسانیم.

مربی استقلال: چرا مربی گل‌گهر باید با داور حرف بزند؟ ساپینتو به هیچ‌کس بی‌احترامی نکرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 روی ماتا پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، گفت: در نیمه اول خوب ظاهر شدیم و خوب بازی کردیم و متسحق این بودیم که در این نیمه گلزنی کنیم. فرصت‌های زیادی داشتیم و با کیفیت بازی می‌کردیم و حتی می‌توانستیم یک گل دیگر هم به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم، می‌دانستیم گل‌گهر به گل خورده‌ واکنش نشان می‌دهد. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم وقتی وارد زمین می‌شوید محکم باشید. در موقعیتی گل خوردیم که شایسته آن نبودیم. گل‌گهر تیم خوبی است اما باید بیشتر تمرکز می‌کردیم. پس از گل تساوی، چند تعویض کردیم تا ظرفیت تیم را بالا ببریم و پس از آن نیز توانستیم بازی را کنترل کنیم و چند موقعیت ایجاد کردیم که در نهایت یک پنالتی واضح گرفته شد.

ماتا عنوان کرد: سرمربی باید اینجا به جای من در نشست خبری شرکت می‌کرد. همه می‌دانند ساپینتو قبل از بازی مصاحبه‌ای درباره دستیاران سرمربی سایر تیم‌ها انجام داده بود. ما دستیارها باید به سرمربی‌ها کمک کنیم، این شغل ما است، نه اینکه تیم و نیمکت دیگر تیم‌ها را تحریک کنیم. شما ندیدید که کسی از نیمکت استقلال با نیمکت حریف صحبت کند. در بازی با نساجی و دیدار امروز می‌خواهم بپرسم که دستیار سرمربی حریفان چرا باید با سرمربی ما صحبت کنند؟ چرا احترام نمی‌گذارند؟ سرمربی ما به هیچ کسی بی‌احترامی نکرد. او عاشقانه فوتبال را دنبال می‌کند و هیجانی است. همه ما هیجانی هستیم و فوتبال را دوست داریم. این موقعیت‌ها برای داوران هم سخت است. آنها روی صحنه پنالتی درگیری (چالش) داشتند و این تصمیم سخت بود اما به سمت سرمربی ما آمد و او را اخراج کرد. از دستیار سرمربی حریف نیز خواستیم تمرکزش روی تیم خودش باشد و اینکه به همه احترام بگذارند.

مربی تیم استقلال تصریح کرد: خوشحالیم همیشه استقلال برای برد به زمین می‌رود. گل‌گهر تیم خوبی بود. ما سه امتیاز را گرفتیم و خوشحالیم.

 

ادامه دارد...

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان