//
کدخبر: ۳۶۸۹۴۰ //

درخشش ۲ ستاره آبی پوش در تمرینات

عملکرد دو بازیکن جوان استقلال موجب شده تا بازیکنان در اردوی تیم ملی به وجد بیایند.

درخشش ۲ ستاره آبی پوش در تمرینات
به گزارش فرتاک نیوز،

بازیکنانی که در گذشته تجربه کار زیر نظر کارلوس کی‌روش را داشتند، از زمان شروع اردوی تیم ملی تاکنون بیشتر از سایرین به چشم آمده‌اند و بحث زیادتری درباره آنها وجود داشته، اما در این بین چهره‌های جوان هم توانسته‌اند خودی نشان بدهند و عملکردی داشته باشند که احتمالا جایگاه‌شان را تثبیت کند؛ نفراتی مثل صالح حردانی و سید ابوالفضل جلالی که کمتر از آنها نام برده شده است.

صالح حردانی که تاکنون دو بازی ملی انجام داده و در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه و امارات به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، حالا هم با تغییر سرمربی تیم ملی در اردو حضور دارد و نمی‌خواهد از لیست ملی‌پوشان کنار برود.

مدافع راست استقلال که بازی‌های خوب او برای آبی‌ها موجب شد دوباره در فهرست تیم ملی قرار بگیرد، در دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه فرصتی برای بازی به دست نیاورد، اما با این وجود با انگیزه عجیب و فوق‌العاده‌ای در تمرینات کار می‌کند و نمایشی داشته که بینندگان تمرینات و حتی بازیکنان را به وجود آورده است.

سید ابوالفضل جلالی، دیگر ملی‌پوش استقلال نیز که نخستین تجربه حضور در ترکیب ایران را مقابل اروگوئه به دست آورد و نمایش فراتر از انتظار و درخشانی ارائه کرد، با انرژی دو چندانی مشغول کار زیر نظر کی‌روش است و سعی دارد همچنان در جمع نفرات اصلی بماند و به همین روند تا جام جهانی ادامه بدهد.

حردانی و جلالی در تمرینات تیم ملی پس از اینکه دروازه‌بانان شروع مجدد انجام می‌دهند و صاحب توپ می‌شوند، با دریبل زدن یا حرکات سریعِ پا به توپ، خود را تا نزدیکی محوطه جریمه تیم مقابل می‌رسانند و در نهایت با ارسال‌های خطرناک یا پاس‌های رو به جلوی دقیق، خطرساز می‌شوند.

علاوه بر موقعیت‌سازی دو مدافع کناری ملی‌پوش استقلال در تمرینات آماده‌سازی ایران، شوت‌زنی از پشت محوطه جریمه در زمانی که پا به توپ هستند نیز یکی دیگر از کارهای این دو بازیکن است که بعضا تبدیل به گل می‌شود یا به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور می‌کند و همین حرکات، موجب شده تا دیگر ملی‌پوشان با تجربه از نمایش این دو جوانِ تند و تیز به وجد بیایند و آنها را تشویق کنند.

در روزهای ابتداییِ اردوی تیم ملی، چند تماشاگر که از شهر سالزبورگ به محل اردوی تیم ملی در اتریش آمده بودند، شناخت زیادی از جوانانِ تازه وارد ازجمله حردانی و جلالی نداشتند و نسبت به دعوت چنین نفراتی منتقد بودند، اما پس از گذشت تمرینات و همچنین انجام دیدار تدارکاتی برابر اروگوئه، این دو نفر را مورد تحسین قرار دادند و آنها را تشویق کردند.

اتفاقی که در روزهای اخیر در اردوی تیم ملی به چشم آمده، جا افتادن بیش از پیش حردانی و جلالی در تمرینات و کارهای تاکتیکی است که موجب شده بیشتر ملی‌پوشان هم این دو بازیکن مستعد و آینده‌دار را تحسین کنند.

البته حردانی و جلالی به خوبی می‌دانند تازه اول راه هستند و همین حالا هم برای رسیدن به ترکیب، رقبای امتحان پس داده و با تجربه‌ای مثل صادق محرمی و رامین رضاییان در جناح راست و میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در سمت چپ دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان