//
کدخبر: ۳۶۸۱۳۳ //

استقلال هنوز به یک بازیساز نیاز دارد/ صحبت از صعود برای تیم ملی فشار منفی ایجاد می‌کند

کاپیتان اسبق استقلال گفت: شرایط بازی مقابل نساجی نشان می‌دهد استقلال در مسیر موفقیت قرار گرفته است.

استقلال هنوز به یک بازیساز نیاز دارد/ صحبت از صعود برای تیم ملی فشار منفی ایجاد می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهین بیانی در خصوص شرایط تیم استقلال پس از گذشت 6 هفته اظهار داشت: هرچه می‌گذرد، ساپینتو شناخت بیشتری هم از نفرات تیم خودش و هم از تیم‌های مقابل پیدا می‌کند. می‌بینیم که روز به روز شرایط استقلال بهتر می‌شود. با اینحال ساپینتو هنوز شناخت کافی از بازیکنان تیم پیدا نکرده است. با اضافه شدن نفراتی مثل یزدانی به خط دفاع، استقلال شرایط بهتری پیدا می‌کند.

دیدار با پیکان را نباید با بازی مقابل نساجی مقایسه کرد  

وی درمورد کیفیت استقلال مقابل نساجی، گفت: کلا تیم‌های لیگ همگی در یک سطح هستند. نساجی هم از این قاعده مستثنی نیست. در این بازی موقعیت گل زیاد ایجاد کردیم و توپ‌ها تبدیل به گل شدند. این مساله نشان می‌دهد یک تیم در مسیر موفقیت قرار گرفته است. وقتی تیمی در یک بازی 10 شانس گل دارد یعنی نمایش خوبی داشته و امیدوارم این شرایط در هفته‌های بعدی هم ادامه پیدا کند. 

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: مقابل پیکان مثل بازی با نساجی زیاد شانس گل نداشتیم و نباید این دو بازی را با هم مقایسه کرد. هرچه از مسابقات بگذرد استقلال می‌تواند شانس گل‌های بیشتری را ایجاد کند. تیمی که فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد، درون زمین مشخص است. استقلال مقابل نساجی نشان داد شرایط خوبی پیدا کرده و امیدوارم این روند را دامه بدهد. فکر می‌کنم تعطیلات لیگ به استقلال کمک می‌کند تا ساپینتو بتواند روی نفرات بیشتر کار کند و به شناخت بیشتری از آن‌ها برسد.

استقلال هنوز به یک بازیساز نیاز دارد

بیانی در خصوص اینکه با توجه به نمایش استقلال مقابل پیکان و نساجی، بسیاری معتقدند آبی‌ها به صحبت‌های ساپینتو مبنی بر داشتن یکی تیم تهاجمی نزدیک تر شده است، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. امسال نفرات خوبی چه در خط دفاعی و چه در بخش هجومی، در تیم حضور دارند. با اینحال هنوز به یک بازیساز نیاز است. کسی که جلو خط دفاعی و پشت مهاجمان بتواند بازیسازی کند و پاس عمقی بدهد. هنوز چنین مهره‌ای را پیدا نکرده‌ایم اما امیدوارم زودتر به این مهم برسیم.

وی در مورد اینکه مسائل داوری در 6 هفته گذشته استقلال را اذیت کرد، اظهار داشت: همه بازی‌ها همینطور است. به عنوان مثال در پرسپولیس بازی این هفته پرسپولیس ممکن بود نتیجه عوض شود. تا VAR‌ وارد فوتبال ما نشود همچنان با این مشکلات روبرو هستیم.

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص خط خوردن سه نفر از لیست تیم ملی، عنوان کرد: باید نفراتی که در این انتخاب به کی‌روش کمک کردند را در نظر بگیریم. او که شناختی از شرایط فوتبال ما نداشته، نه در جریان لیگ ما بوده و نه این نفرات را دیده است. صددرصد یک تیم به او کمک کرده و باید ببینیم افکارشان چقدر به افکار سرمربی نزدیک است. با دو جلسه تمرین نمی‌توان انتخاب دقیقی داشت. 

صحبت از صعود برای تیم ملی فشار منفی ایجاد می‌کند 

وی با اشاره به شرایط تیم ملی افزود: نفرات زیادی داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. شایستگی این را داریم که بازی‌های قابل قبولی را ارائه بدهیم اما کارمان خیلی سختی است. اینطور نیست که فکر کنیم کی‌روش آمده می‌توانیم از گروه صعود کنیم. درست است که در فوتبال هیچ چیز قابل پیبش بینی نیست اما کار مشکلی را پیش رو داریم. با اتفاقاتی که چندوقت اخیر رخ داد بعید می‌دانم بتوانیم از گروه صعود کنیم. همین که بتوانیم بازی قابل قبولی را ارائه بدهیم می‌تواند کافی باشد.

بیانی گفت: تیم ملی در چندوقت اخیر با مشکلاتی درگیر بود. اگر آرامش داشتیم کار به مراتب راحت‌ تر می‌شد اما بعد از این اتفاقات کار خیلی سخت تر می‌شود. صعود کار راحتی نیست. این اتفاق زمانی می‌افتد که همه چیز سرجای خودش باشد اما دیدیم که این شرایط نبود. این صحبت‌ها برای تیم ملی فشار منفی ایجاد می‌کند. هواداران فوتبال ما دوست دارند این اتفاق بیفتد اما باید بدانند زمانی می‌توان از صعود حرف زد که خیلی از فاکتورها را داشته باشیم. الان این فاکتورها را نداریم. امیدوارم بازی‌های قابل قبول و با کیفیتی را ارائه بدهیم تا اینکه به فکر صعود از گروه باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان