//
کدخبر: ۳۶۷۹۰۵ //

رضایت ساپینتو از تصمیم تلخ کی‌روش

تمرینات استقلال از روز جمعه گذشته با حضور تعدادی از بازیکنان این تیم در غیاب ملی پوشان استارت خورد.

رضایت ساپینتو از تصمیم تلخ کی‌روش
به گزارش فرتاک نیوز،

اعضای تیم استقلال دور جدید تمرینات خودشان را پس از ۵ روز تعطیلی از بیست و پنجم شهریور (دیروز عصر) استارت زدند تا آماده بازگشت به مسابقات لیگ برتر شوند.

اولین جلسه تمرینی استقلال در غیاب ۶ ملی پوش ایرانی این تیم ابوالفضل جلالی، سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد محبی، مهدی قایدی و مهدی مهدی پور و عزیزبک آمانوف ملی‌پوش ازبکستانی آغاز شد اما با خط خوردن محبی، قایدی و مهدی پور از لیست نهایی مسافران اعزامی تیم ملی به اتریش این اتفاق گرچه موجب ناراحتی سرمربی استقلال بود اما به نوعی رضایتش از نحوه برگزاری تمرینات استقلال را هم به همراه  داشت. چرا که ساپینتو معتقد است حضور قایدی و محبی در تمرینات استقلال طی  دو هفته آینده (که این تیم قرار است به مصاف گل گهر سیرجان برود) می تواند باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین این دو بوشهری تازه اوج گرفته شود.

مهدی قایدی و محمد محبی بازیکنان سالهای گذشته باشگاه شاهین جوان بوشهر هستند که حالا در استقلال بار دیگر کنار یکدیگر به میدان می روند. این دو بازیکن با همکاری در دیدار مقابل نساجی موفق شدند استقلال را سومین گل خود برسانند. فرار مهدی قایدی از چپ و پاس در عرض او محمد محبی را با دروازه بان تک به تک کرد تا او با یک ضربه دقیق دروازه حریف مازندرانی را باز کند.

همچنین بازگشت مهدی مهدی پور به تمرینات استقلال که در هفته‌های اخیر با افت محسوسی مواجه شده بود این شرایط را فراهم می‌کند تا سرمربی پرتغالی این بازیکن را نیز بیش از پیش زیر نظر بگیرد. ضمن اینکه در این مدت تا بازگشت سایر ملی‌پوشان تمرینات استقلال با تعداد نفرات بیشتری برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان