//
کدخبر: ۳۶۷۳۷ //

دستان باز منصوریان و ترکیب متفاوت

دستان باز منصوریان و ترکیب متفاوت
به گزارش فرتاک نیوز،

محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی و بیرون ماندن روزبه چشمی و آندرانیک تیموریان، منصوریان را مجبور کرد در نیم فصل دوم به امید نورافکن در پست هافبک دفاعی بازی دهد.

موضوعی که تبدیل به توفیق اجباری برای استقلال شد و هافبک جوان این تیم، عملکردی فوق العاده در ترکیب آبی‌ها داشت. حالا در فصل جدید، روزبه چشمی به استقلال برگشته و منصوریان مجبور به یک انتخاب سخت خواهد بود. او یا باید یک نفر از بین ابراهیمی، نورافکن و چشمی را نیمکت نشین کند یا تاکتیک تیمش را تغییر دهد.

انتخاب احتمالی منصوریان، تغییر تاکتیک برای استفاده همزمان از ابراهیمی، نورافکن و چشمی در ترکیب اصلی است. با رفتن کاوه رضایی و حضور سجاد شهباززاده، احتمالا سیستم منصوریان به تک مهاجم تغییر می‌کند و داریوش شجاعیان و حسن بیت سعید، پشت سر شهباززاده بازی خواهند کرد. در این تاکتیک جدید ابراهیمی هم می‌تواند یک خط جلوتر برود و در پست مورد علاقه‌اش یعنی هافبک بازیساز بازی کند.

استفاده از تاکتیک 1-3-2-4، تنها راهی است که منصوریان برای استفاده همزمان از همه خریدهای جدید و ستاره‌های فصل پیش در ترکیب اصلی دارد. سبکی که هم توان تهاجمی استقلال را بالا می‌برد و هم با کمک ابراهیمی به دو هافبک دفاعی، شاید مشکلات دفاعی استقلال در فصل گذشته را حل کند.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان