//
کدخبر: ۳۲۵۹۱ //
نیاز استقلال به گلزن همچنان باقیست

ترمیم این ضعف اولویت برنامه های منصوریان و استقلال در لیگ هفدهم

علیرضا منصوریان تصمیمات ویژه ای برای خط حمله استقلال در لیگ پیش رو گرفته است.

به گزارش فرتاک نیوز،

در لیگ شانزدهم با علی قربانی و کاوه رضایی، دست او خالی بود و به همین دلیل، سرمربی استقلال می خواهد در لیگ هفدهم تیمش را با حضور 4 مهاجم سر و سامان بدهد. به همین دلیل، حتی اگر کاوه رضایی در استقلال ماندنی شود (که احتمالش بسیار زیاد است) بازهم منصوریان دو مهاجم در فصل نقل و انتقالات جذب خواهد کرد. استقلال لیگ هفدهم قربانی و کاوه را دارد به علاوه دو مهاجم لیگ برتری و یک مهاجم جوان که یا از لیگ یک می آید یا از تیم ملی جوانان.

 

گزینه اول او همچنان و هنوز، سجاد شهباززاده است. منصوریان اعتقاد دارد استقلال به مهاجمی نیاز دارد که درون محوطه جریمه بایستد و ضربه نهایی را بزند. مثال همیشگی او هم رضا عنایتی است که دقیق می دانست در چه لحظه ای باید کجا باشد. چنین مهاجمانی در فوتبال ایران زیاد نداریم. منصوریان هم در تمام طول فصل فقط دو نمونه از این ضربه زنندگان نهایی پیدا کرد: یکی گادوین منشا که پرسپولیسی شد و نفر دوم همین سجاد شهباززاده که مذاکرات با او از امروز صبح و بعد از بازگشتش از ترکیه استارت خورده است و نباید چندان به درازا بکشد. اگر مذاکرات با شهباززاده به نتیجه نرسد، رحیم زهیوی بازیکنی است که نامش در اولویت دوم چنین پستی به چشم می خورد.

 

گزینه دوم مدنظر منصوریان، مرتضی تبریزی است. منصوریان کسی است که برای اولین بار در لیگ نهم به تبریزی میدان داد و از نظر او، این بازیکن کسی است که می تواند نوع بازی استقلال را تغییر بدهد. به همین دلیل، تبریزی احتمالا مهاجم ذخیره آبی ها خواهد بود مگر در بازیهایی که رضایی و شهباززاده نباشند. تبریزی حدود یک ماه قبل، حرفهایش را با منصوریان زده و توافقات کلی حاصل شده ولی طرفین بر سر مبلغ قرارداد در حال چانه زنی هستند آنهم در حالیکه بین شان 300 میلیون فاصله وجود دارد. تبریزی مبلغی درحدود 1/2 میلیارد می خواهد با چند آپشن درحالیکه استقلال می خواهد همان رقم را با مجموع آپشن ها پرداخت کند. حسن بیت سعید، گزینه دوم استقلال برای مذاکره است اگر تبریزی درنهایت آبی پوش نشود.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان