//
کدخبر: ۳۶۳۸۷ //

درسی که منصوریان از نقل و انتقالات سال قبل گرفت/ سرمربی پخته تر عمل می کند

 نقش علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نقل و انتقالات امسال باشگاه، به ظاهر نسبت به فصل گذشته، کمرنگ‌تر است.

درسی که منصوریان از نقل و انتقالات سال قبل گرفت/ سرمربی پخته تر عمل می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل قبل، منصوریان تازه به استقلال آمده بود و یکجورهایی در هیجان بود. آن روزها استقلال با هر بازیکنی قرارداد می‌بست، تصویر منصوریان هم کنار او منتشر می‌شد. حتی وقتی برای بستن قرارداد میلاد زکی‌پور، منصوریان کنار دستش ایستاد و عکسی به یادگار گرفت.

 
حضور منصوریان اما فقط در عکس‌ها نبود. او بعد از جذب همه بازیکنان مصاحبه می‌کرد و حرف‌های خاصی درباره‌شان می‌زد. مثلاً درباره زکی‌پور گفته بود: «او می‌تواند پدیده لیگ برتر ایران شود و به خودش گفته‌ام خیلی زود به تیم ملی می‌رسد.» منصوریان درباره قربانی و دیگر بازیکنان جذب شده هم همین حرف‌ها را می‌زد. خیلی زود، او فهمید این مصاحبه‌هایش اشتباه بوده چراکه ناخواسته به بعضی‌ها سوژه داده و یا اینکه جو را علیه خودش کرده است.
منصوریان یک سال پر اتفاق در استقلال داشت و اینقدر باتجربه شد که دیگر اشتباهات فصل قبل را تکرار نکند. یکی از تصمیماتی که او گرفت، درباره همین فصل نقل و انتقالات بود. در روزهایی که باشگاه برای خرید بازیکنان دندان تیز کرده و توانسته چند بازیکن هم به خدمت بگیرد، اثری از منصوریان در عکس‌ها نیست.
البته باید گفت نقش امسال او به مراتب پررنگ‌تر از فصل قبل است و فقط تصمیم گرفته نه در عکس‌ها باشد و نه زیاد درباره تک‌تک بازیکنان مصاحبه کند. این سیاستی است که منصوریان در پیش گرفته و حداقل باعث می‌شود سرمربی استقلال کمی از جوی که وجود دارد، فاصله بگیرد و با آرامش بیشتری کار خود را پیش ببرد.
او حتی در تصویر تمدید قرارداد امید ابراهیمی هم دیده نمی‌شود، در حالی که نقش بسیار پررنگی در تمدید قرارداد این بازیکن داشته است. منصوریان امسال تلاش کرده خودش با اکثر بازیکنان حرف بزند و آنها را برای امضای قرارداد یا تمدید آن، قانع کند. مثلاً در ماجرای جذب شجاعیان، خود منصوریان نقش اصلی را بازی کرد و بارها به صورت تلفنی با این بازیکن حرف زد. منصوریان امسال تلاش کرده کمتر هم مصاحبه کند و این مسئله کاملاً مشهود بوده است.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان