//
کدخبر: ۳۶۷۰۲۸ //

شکست یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی با نفت مسجد سلیمان شکست خورد.

شکست یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر امروز شنبه میهمان تیم نفت مسجد سلیمان است که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نفت ‌‬به پایان رسید. سامان نریمان جهان (۱۱) برای نفت گلزنی کرد.

نفتی‌های میزبان در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشتند و پرسپولیس را در همان دقایق ابتدایی غافلگیر کردند. پاس رضا دهقانی و شوت سرضرب و محکم نریمان جهان از پشت محوطه جریمه به تور دروازه پرسپولیس چسبید تا گل نخست به این ترتیب به ثمر برسد.

نفت که بازی سرعتی و روی زمین را در دستور کار قرار داده بود، در دقیقه ۳۰ روی یک ضد حمله سریع می‌توانست به گل دوم برسد. در این صحنه، نریمان جهان با سرعت زیاد با علیرضا بیرانوند در حالت تک به تک قرار گرفت اما ضربه نهایی و «چیپ» نریمان جهان از بالای دروازه به اوت رفت.

پیش از آن و در دقیقه ۲۳ پرسپولیس با نفوذ از سمت چپ دفاع نفت و حرکت تا داخل محوطه جریمه این تیم می‌توانست به گل تساوی برسد اما این موقعیت خوب گلزنی توسط دروازه بان نفت مهار شد. چند ثانیه بعد، نفت روی ضد حمله صاحب فرصت شد که ضربه رضا دهقانی به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

فشار پرسپولیس برای گلزنی در وقت‌های اضافه هم ادامه داشت و لوکادیا توانست در دقیقه ۳+۴۵ دروازه نفت را باز کند اما کمک داور به نشانه آفساید، پرچم خود را بالا برد تا نیمه اول با همان یک گل نفت تمام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان