//
کدخبر: ۳۶۶۵۰۸ //

جانملکی: آبرومندانه مقابل استقلال بازی می‌کنیم

مدافع نساجی روز خوبی را مقابل مس کرمان پشت سر گذاشت و با ضربه سری که زد شور و اشتیاق را به ورزشگاه وطنی آورد.

جانملکی: آبرومندانه مقابل استقلال بازی می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر مهدی جانملکی، مدافع پیش تاخته نساجی، زننده گل اول این تیم مقابل مس کرمان بود. وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم و مثمرثمر باشم، توانستیم یک هدیه خوب به هواداران پرشورمان بدهیم که انرژی گذاشتند. از بازی کردن مقابل آنها لذت بردیم. دل‌مان برایشان خیلی تنگ شده بود و جای‌شان در ورزشگاه خالی بود.

او در مورد بازی جذابی که انجام شد و دو گل نساجی ادامه داد: واقعا بازی خوبی بود و ما مالک بازی بودیم. فشار هواداران هم کمک کرد. توانستیم با دو گل خوب بازی را تمام کنیم و امتیاز مهم را در خانه بگیریم.

این بازیکن در مورد اولین سه امتیاز نساجی عنوان کرد: باید همین روند خوب را حفظ کنیم. هفته‌های گذشته هم فوتبال خوبی ارائه می‌دادیم ولی متاسفانه چند اشتباه داوری در بازی تاثیرگذار بود. به هر حال آن‌ها هم تمام شده و نگاه ما رو به جلو است و امیدواریم در بازی‌های بعد روند خوب‌مان را ادامه بدهیم.

وی در مورد قضاوت بی‌عیب و نقص علیرضا فغانی توضیح داد: آقای فغانی، یکی از بهترین داوران جهانی و باعث افتخار ما است. هر موقع داوری می‌کند آدم از سوت زدنش لذت می‌برد و فکر می‌کنم نیازی به تعریف من نداشته باشد.

مدافع خوش قدوقامت نساجی در مورد تعریف حمید مطهری از او در کنفرانس خبری عنوان کرد: اول از اعتمادی که آقای مطهری به من می‌کند، تشکر می کنم و همین‌طور لطفی که به من دارد. من تمام تلاشم را می کنم تا لطف ایشان را جبران کنم و برای تیمم موثر باشم.

جانملکی در پایان در مورد دیدار پیش رو با استقلال افزود: باید تمام تمرکزمان را روی بازی با استقلال بگذاریم. حریفی که بسیار خوب و پرمهره است. ما می‌دانیم از این بازی چه می خواهیم، کادرفنی آنالیز خوبی به ما خواهد داد و جلوی استقلال آبرومندانه کار خواهیم کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان