//
کدخبر: ۳۶۶۳۰۱ //

یک برد بزرگ دیگر برای شیاطین‌سرخ/ رونالدو در نقشی که هرگز ندیده بودیم

در حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در اولدترافورد مقابل آرسنال پیروز شد.

یک برد بزرگ دیگر برای شیاطین‌سرخ/ رونالدو در نقشی که هرگز ندیده بودیم
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی دیگر از دیدارهای مهم و حساس هفته ششم لیگ برتر انگلیس، ورزشگاه اولدترافورد میزبان نبرد منچستریونایتد و آرسنال بود که شیاطین‌سرخ این بازی را با نتیجه ۳-۱ بردند.

نیمه نخست دو اتفاق مهم داشت؛ اولی دقیقه ۱۲ که مارتینلی گل زد، اما VAR به‌دلیل خطای اودگارد روی اریکسن این گل را مردود کرد. سپس همکاری سانچو، رشفورد و آنتونی با گلزنی ستاره جدید و برزیلی شیاطین‌سرخ در دقیقه ۳۵ همراه شد. پس از این گل، رونالدو ایستاد و هم‌تیمی جدیدش را تشویق کرد، در حالی که در دیدارهای گذشته با چهره‌ای عبوس روی نیمکت می‌نشست!

نیمه دوم را آرسنال تهاجمی شروع کرد و بعد از خلق چند موقعیت، سرانجام ساکا در دقیقه ۶۰ کار را به تساوی کشاند. خیلی طول نکشید که منچستریونایتد دوباره برتری‌اش را به‌دست آورد. این مرتبه هم دقیقه ۶۶ پاس فرناندش را رشفورد به قعر دروازه رمزدیل فرستاد. دقیقه ۷۵ هم اریکسن در ضدحمله‌ای دیگر خط دفاعی توپچی‌ها را غافلگیر کرد و با پاسش به رشفورد باعث شد دومین گل شماره ۱۰ شیاطین‌سرخ و سومین گل تیم‌شان رقم بخورد.

با این برد، منچستریونایتد ۱۲ امتیازی شد و به رده پنجم رسید. شیاطین‌سرخ با کسب دومین پیروزی مقابل تیم‌های بیگ‌سیکس خودشان را در نقش یک مدعی مطرح کردند. آرسنال با وجود شکست در این بازی که اولین باختش بود با ۱۵ امتیاز صدرشین است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان