//
کدخبر: ۲۶۷۳۶۰ //

آرسنال۲-۰ساوتهمپتون؛ عبور توپچی‌ها از ریل شکست

آرسنال در خانه ساوتهمپتون موفق شد این تیم را 2-0 شکست دهد تا از ثبت شدن سومین شکست پیاپی در لیگ برتر به نامش جلوگیری کند.

 آرسنال2-0ساوتهمپتون؛ عبور توپچی‌ها از ریل شکست
به گزارش فرتاک نیوز،

آرسنال امشب برای انجام بازی خود در هفته سی و یکم  لیگ برتر انگلیس به خانه ساوتهمپتون رفت و در بازی‌ای که دقایقی پیش در ورزشگاه سنت مری به پایان رسید موفق شد با گلهای ادی انکتیا و جو ویلاک حریفش را 2-0 شکست داده و سه امتیاز حساس بدست بیاورد.

آرسنال امشب بازی درخشانی به نمایش نگذاشت ولی دو گل تعیین‌کننده کافی بود تا شاگردان آرتتا از سومین شکست پیاپی در لیگ برتر فرار کنند. با اینکه عملکرد توپچی‌ها در بازی امشب چندان درخشان نبود ولی نسبت به عملکرد آنها در دو بازی اخیر و دو شکستی که تجربه کرده بودند، پیشرفت در آرسنال واضح بود و نشان می‌داد بازیکنان به ایده‌های آرتتا برای فرار از بحران اخیر واکنش نشان داده‌اند.

 

با شروع مجدد لیگ برتر و در دوران پساکرونا، آرسنال دو بازی اول خود را مقابل منچسترسیتی و برایتون با شکست پشت سر گذاشته بود.

 

آرسنالی‌ها با اینکه در بازی امشب خود در سنت‌مری هم چشم‌نواز بازی نکردند ولی نسبت به آن دو بازی عملکرد بهتری داشتند و در نهایت با دو گل انکتیا و ویلاک به پیروزی رسیدند تا از رتبه یازدهم جدول به رتبه نهم جدول صعود کنند.

 

نیمکت‌نشینی ماتئو گوندوزی به دلیل جنجال‌های بازی قبلی مقابل برایتون یکی از مهمترین اخبار این بازی بود. ولی در سنت‌مری به نظر می‌رسید که عدم حضور این ستاره فرانسوی در میدان، تاثیر چندانی بر کیفیت تیمی شاگردان آرتتا ندارد.

 

در نیمه اول که آرسنال کلا عملکرد بهتری داشت ادی انکتیا با استفاده از اشتباه الکس‌ مک‌کارتی ، گل اول تیمش را به ثمر رساند. گلی که در دقیقه 20 به ثمر رسید.

 

 

آرسنال البته می‌توانست در اوایل بازی چند گل دیگر هم به ثمر برساند. پیر امریک اوبامیانگ یک بار سنگربان ساوتهمپتون را با چالشی دشوار آزمایش کرد و یک بار هم توپ را به تیر دروازه کوبید. انکتیا هم علاوه بر گلی که زد در همین نیمه اول یک بار توپ را وارد دروازه کرد که توسط داور به دلیل آفساید بودن مردود شد.

 

ساوتهمپتون نیمه دوم را بهتر از حریف شروع کرد ولی در دقیقه 87 دومین گل را هم دریافت کرد. گل دوم آرسنال روی حرکتی که اوبامیانگ شروع کرده بود توسط جو ویلاک به ثمر رسید.

 

گل دوم بعد از آن زده شد که جک استیونز بازیکن ساوتهمپتون به دلیل خطای بیرون از محوطه جریمه روی اوبامیانگ با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. با ارسال این ضربه توپ با دخالت لاکازت درست جلوی پای ویلاک افتاد تا او از فاصله نزدیک دروازه ساوتهمپتون را به راحتی باز کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان