//
کدخبر: ۳۶۶۲۸۵ //

نکونام: تا هفته پایانی لیگ هزار اتفاق می‌افتد/ علاقه خاصی به شیمبا دارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید علاقه خاصی به شیمبا بازیکن فصل گذشته تیمش و بازیکن این فصل مس رفسنجان دارد.


نکونام: تا هفته پایانی لیگ هزار اتفاق می‌افتد/ علاقه خاصی به شیمبا دارم
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، اظهار کرد: دیدار فردا (دوشنبه) مثل تمام بازی ها برای ما سخت و حساس است. باید با تمرکز بازی کنیم، ضمن اینکه از حریف شناخت کافی داریم و انجام بازی مستقیم شگرد آنهاست که در این زمینه موفق هستند. نیاز به تمرکز داریم و باید با تمام توان بازی کنیم که در این صورت می توانیم یک بازی خوب همراه با نتیجه داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حضور هواداران مثل بازی با تراکتور در اهواز و سپاهان در اصفهان خیلی به ما کمک می کند و می توانیم هر حریفی را با آنها تحت فشار قرار دهیم. حمایت آنها باعث می شود تا بازیکنان ما تا آخرین لحظه برای نام فولاد بجنگند.

نکونام درباره فاصله تیم ها در فصل جاری لیگ برتر عنوان کرد: به نظرم امسال لیگ به سه دسته تقسیم شده است! یک بخش تیم هایی که هزینه های خیلی کلان داشته اند و هنوز در حال یارگیری هستند. یک بخش مربوط به تیم های متوسط رو به بالا مثل ما و چند تیم  دیگر است و یک بخش هم شامل تیم هایی می شود که آنها هم برنامه و هدفگذاری دارند. در لیگ امسال فاصله تیم ها خیلی نیست و هر تیمی که با تمرکز کار کند موفق خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بازی با سپاهان به خاطر بازی خوبمان مقابل تیم خوب و پرمهره سپاهان از نتیجه خوشحال شدم زیرا بازیکنانم با تمرکز وارد مسابقه شدند اما همه باید بدانیم تنها چهار هفته از لیگ گذشته و تا هفته آخر، هزاران اتفاق می افتد. هر تیمی که ثبات داشته باشد می‌تواند موفق باشد. بازی با سپاهان تمام شد و تمام تمرکزمان روی بازی فرداست تا بهترین عملکرد را مقابل هوادارانمان داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره رویارویی فردای تیمش با شیمبا بازیکن سابق این تیم، عنوان کرد: ما با تیم مس بازی داریم و تمام بازیکنان این تیم قابل احترام هستند. همچنین به این مجموعه به خاطر ثباتشان تبریک می گویم. شیمبا برای باشگاه فولاد زحمت کشیده و مردم او را دوست دارند، خود من هم علاقه خاصی به شیمبا دارم ولی باز هم می گویم فردا با تیم مس بازی داریم.

وی درباره آمادگی بازیکنان تیمش برای بازی فردا گفت: تمام بازیکنانمان آماده هستند. فکر می کردیم مصدومیت آبشک حاد باشد اما او را در اختیار داریم و پهلوان هم با تیم تمرین کرد و در مورد اینکه فردا بازی کند یا خیر، تصمیم گیری می کنیم. سه مصدوم دیگر هم داریم اما برای من مهم نیست.

نکونام درادامه درباره ثبات در مجموعه تیم ها خاطرنشان کرد: ثبات باعث رشد تمام ارکان فوتبال و تیم ها می شود به شرطی که مسیر درست باشد. در فوتبال خواسته ما نیز همین است و با این هدف پیش می رویم. نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشتیم زیرا قبلاً نمی توانستیم بازیکن بگیریم و این بزرگترین آسیب به تیم ما بود. برای رسیدن به ثبات یک سال دیگر باید چنین تغییراتی را داشته باشیم تا بتوانیم همیشه در لیگ قهرمانان آسیا، هم جزو چهار تیم و هم برای جنگیدن کارمان را شروع کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان