//
کدخبر: ۳۶۵۱۰ //

آیا مربی شدن خسرو حیدری شایعه است؟

جباری در مورد احتمال مربیگری خسرو حیدری تاکید کرد: حیدری یا باید بازیکن باشد یا مربی که به نظر من مربیگری استقلال برای حیدری زود است.

آیا مربی شدن خسرو حیدری شایعه است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

علی جباری در خصوص عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: استقلال بازیکنان خوبی را جذب کرده است و با آمدن پژمان منتظری خط دفاعی این تیم بهبود پیدا می‌کند ولی استقلال هنوز به 2 بازیکن با تجربه دیگر نیاز دارد تا بتواند عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشد.

 

وی در مورد احتمال مربیگری خسرو حیدری تاکید کرد: حیدری یا باید بازیکن باشد یا مربی که به نظر من مربیگری استقلال برای حیدری زود است. استقلال تیم بزرگی است و به مربیان بزرگ و با تجربه نیاز دارد و با احترامی که برای حیدری قائلم ولی او برای مربیگری استقلال آمادگی و تجربه کافی را ندارد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه بازوبند کاپیتانی باید به چه کسی در این تیم برسد، تصریح کرد: تشخیص مربی در این مورد مهم است ولی به نظر من این بازوبند باید به کسی که بیشترین تداوم را در استقلال داشته، برسد و بتواند اعضای تیم را در زمین هدایت کند، نه به کسی که در رفت و آمد است و هر زمانی که موقعیت جور شد در این تیم باشد.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان