//
کدخبر: ۳۲۵۹۷ //
ستاره ها پول می خواهند و استقلال تخفیف

استقلال بازنده نقل و انتقالات تابستانی/ شکست در بازی بزرگ قبل از آغاز فصل

 فصل گذشته در چنین روزهایی بود که مدیرعامل وقت باشگاه استقلال بی‌تفاوت به هشدار جدی وزیر ورزش وقت، شروع به جلب رضایت ستاره‌های تیمش کرد.

استقلال بازنده نقل و انتقالات تابستانی/ شکست در بازی بزرگ قبل از آغاز فصل
به گزارش فرتاک نیوز،

از یک طرف رحمتی و خسرو حیدری و امید ابراهیمی باید برای تمدید راضی می‌شدند؛ و از طرف دیگر مهره‌های موردنظر پرسپولیس مثل کاوه رضایی، کنعانی‌زادگان و فرشید باقری را باید با پیشنهاداتی اغوا کننده به سوی پیراهن آبی می‌کشاند. افشارزاده در جذب این بازیکنان موفق بود و با پیشنهادهای قابل توجه بختیار رحمانی و آرش افشین را هم آبی‌پوش کرد. اتفاقی که با دستور وزیر ورزش وقت درباره شفاف‌سازی قراردادها با چالش روبه‌رو شد و مشخص شد که آبی‌ها با وعده قراردادهای اغواکننده بازیکنانی را جذب کرده‌اند. این اتفاق باعث اخراج افشارزاده شد. اگرچه در قرارداد بازیکنان تغییر به وجود نیامد اما وزارت ورزش تصمیم گرفت در قراردادهای آینده استقلال و دیگر تیم‌ها نظارت جدی داشته باشد.

 

 

با قراردادهای بی‌حساب و کتاب و عجیبی که با بازیکنانی مثل بختیار رحمانی و فرشید باقری و کنعانی‌زادگان و دیگران بسته شد، حالا جوانانی مثل نورافکن و اسماعیلی و حسینی هم برای تمدید قرارداد پیشنهادهایی با رقم بالا به استقلال داده‌اند. این در حالی است که استقلال نه تنها نمی‌تواند قراردادهایی با رقم بالا ثبت کند، که بخشی از رقم قراردادهای فصل قبل را هم باید کاهش دهد و ستارگان آبی‌پوش باید برای تمدید قرارداد به باشگاه تخفیف دهند. باید دید در ابتدا افتخاری در استقلال باقی می‌ماند؛ و در صورت ابقا شدن چه برنامه‌ای برای عادی‌سازی شرایط مبهم قراردادهای بازیکنان استقلال خواهد داشت.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان