//
کدخبر: ۲۸۸۰۳ //

حیدری: پرسپولیس یا هر تیم دیگری برای ما فرقی ندارد/ باید خیلی قوی ظاهر شویم

خسرو حیدری نمایشی عالی مقابل العین داشت تا نشان بدهد تجربه او در رقابت های آسیایی چقدر به کار استقلال می آید.

حیدری: پرسپولیس یا هر تیم دیگری برای ما فرقی ندارد/ باید خیلی قوی ظاهر شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

از میکسدزون ورزشگاه آزادی، او درباره پیروزی مقابل العین گفت: از این برد خوشحالم اما یک بازی سخت در امارات خواهیم داشت.

 

حیدری درباره حضور هواداران در ورزشگاه آزادی هم گفت: در بازی امروزمان که وسط هفته بود هوادارانمان با حضور در ورزشگاه ما را حمایت کردند و نمی شد آنها را دست خالی به خانه بازگردانیم.

 

وقتی از او درباره بازی دفاعی استقلال سوال شد حیدری جواب داد: اگر یک گل دیگر می زدیم نتیجه خیلی خوبی بود ولی بنا را گذاشتیم روی کلین شیت و اینکه بازی رفت و برگشت گل نخوریم.  بازی رفت این اتفاق افتاده و خیلی مهم بود که اینجا گل نخوریم کارمان برای بازی برگشت کمی راحت تر شد.

 

حیدری با اشاره به سختی کار در دور برگشت چنین گفت: ما چند بازیکن خوبمان را نداشتم 2 تا امیدها، جابر انصاری، وریا غفوری و علی قربانی و خیلی از بازیکنانمان را نداشتیم و یکسری بازیکنان هم که بازی کردند مثل حق دوست تجربه کمتری در آسیا دارند که بد بازی نکردند اما ما باید هوشیارتر در خانه حریف بازی کنیم چون هوای گرم  و تاثیرگذاراست که امیدواریم  بتوانیم صعود کنیم.

 

خسرو در یک خبرنگار درباره کیفیت العین هم گفت: این تیم ها تیم های پولداری هستند و 2 بازیکن فورواردشان به اندازه کل لیگ ما دریافتی شان باشد و امکانات خوبی دارند. اما غیرت ایرانی به همه این ها می چربد که نمونه مهم آن بازی ایران و استرالیاست.

 

آخرین سوال از حیدری درباره بازی احتمالی با پرسپولیس در دور بعد بود که خسرو گفت: فعلا ما تمام فکرمان را می گذاریم که امسال از مرحله پلی آف بگذریم و با هر تیمی بیفتیم فرقی نمی کند. چه تیم هایی که در آسیا هستند و چه تیم هایی که در ایران هستند برای ما یکسان اند. قطعا برای فصل بعد با یک تیم قوی تر در آسیا ظاهر می شویم.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان