//
کدخبر: ۳۶۴۳۴۴ //

پیام واران برای کاسمیرو: خوش آمدی رفیق!

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، با انتشار پیامی به کاسمیرو خوشامد گفت.

پیام واران برای کاسمیرو: خوش آمدی رفیق!
به گزارش فرتاک نیوز،

منچستریونایتد شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که برای انتقال کاسمیرو به اولدترافورد با مدیران رئال مادرید به توافق رسیده است. 

این بازیکن برزیلی دوران درخشانی را در رئال سپری کرد و 18 جام قهرمانی با این تیم به دست آورد اما بالاخره تصمیم گرفت که سانتیاگو برنابئو را ترک کند تا فصل جدید را با پیراهن منچستریونایتد ادامه دهد. 

این در حالی است که او در این تیم زیاد هم غریبه نیست و قرار است با کریستیانو رونالدو و واران که تعداد زیادی از این 18 جام را در کنار آنها کسب کرده است هم‌بازی شود. 

واران در سه فینال لیگ قهرمانان که با قهرمانی رئال مادرید به پایان رسید در کنار کاسمیرو در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت و حالا قرار است بار دیگر با او هم‌تیمی شود. 

این بازیکن فرانسوی که سال گذشته با قراردادی چهار ساله از رئال جدا شد و به یونایتد پیوست، از حضور هم‌تیمی سابقش در این تیم بسیار خوشحال به نظر می‌رسد. 

او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:« نبردهای زیادی را با هم رزمم در کنار هم سپری کردیم، کاسمیرو! به منچستر خوش آمدی رفیق.»

انتظار می‌رود که این هافبک برزیلی نیز قراردادی چهار ساله با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر با یونایتد امضا کند.

او روز گذشته به محل تمرین رئال مادرید رفت تا کارلو آنچلوتی را در جریان تصمیمش قرار دهد و با بازیکنان این تیم نیز که چندین سال در کنار آنها در زمین به میدان رفته بود خداحافظی کند. انتظار می‌رود که کاسمیرو روز دوشنبه از مادرید به منچستر پرواز کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۳۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان