//
کدخبر: ۳۶۳۷۳۳ //

هزینه سنگین خارجی‌ها، کمر پرسپولیس را شکست

باشگاه پرسپولیس تا امروز هزینه سنگینی را برای اسکان خارجی‌های خود متحمل شده است.

هزینه سنگین خارجی‌ها، کمر پرسپولیس را شکست
به گزارش فرتاک نیوز،

 په په لوسادا، ولزلی ننکا، اوسمار لاس ویرا، گئورگی گولسیانی و یورگان لوکادیا خارجی‌های جدید این فصل پرسپولیس هستند. منهای این نفرات وحدت هانانوف و شرزود تمیروف هم خارجی‌هایی هستند که از فصل گذشته در جمع پرسپولیسی‌ها حضور دارند. نکته جالب، اما وضعیت اسکان این خارجی‌ها هست. منهای هنانوف که خانه دارد بقیه خارجی‌های پرسپولیس در هتل مستقر هستند که همین موضوع خرج سنگینی را روی دست این باشگاه گذاشته است.

از همین رو مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند هرچه سریعتر برای بازیکنان و مربیان خارجی خود خانه تهیه کنند تا از شر هزینه‌های سنگین زندگی آنها در هتل راحت شوند. این در شرایطی است که منهای لوکادیا که با خانواده به تهران آمده و در یک سوییت در هتل آزادی مستقر است، بقیه خارجی‌ها در اتاق‌های یک تخته مستقر هستند، اما همین موضوع هم خرج سنگینی روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشته و مدیران این باشگاه را مجاب کرده هرچه سریعتر برای خارجی‌های خود خانه تهیه کنند.

گفتنی است هزینه هر شب اتاق یک تخته در هتل آزادی بیش از یک و نیم میلیون تومان و هزینه هرشب سوییت که لوکادیا و خانواده‌اش در آن اقامت دارند شبی بیش از ۴ میلیون تومان است. به همین دلیل و خاطر اینکه ماندن بیشتر خارجی‌ها در هتل به صرفه نیست رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند هرچه سریعتر چند واحد مسکونی را برای بازیکنان و مربیان خود تهیه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان